Biotherm

Biotherm
Biotherm jest markę zorientowaną na przyszłość, kierująca się wyraźnym naciskiem na badania biologiczne i wykorzystanie planktonu termicznego. Biotherm dołączył do L'Oréal w 1970 roku. KAMPANIA LIVE BE BLUE BEAUTY Woda ma różne znaczenie dla różnych ludzi – ale dla naszej marki Biotherm woda jest wszystkim. Blue Beauty Biotherm poświęca się idei Blue Beauty – pięknu, które pochodzi z wody i oddaje wodzie. Marka postrzega Blue Beauty jako holistyczne podejście do piękna, które stara się oferować produkty, które dbają o skórę, jednocześnie dbając o planetę, a w szczególności o ocean. Strategia kampaii Blue Beauty obejmuje wszystkie aspekty jej łańcucha wartości, od pozyskiwania naturalnych składników po formuły i opakowania, aż do końca życia produktów, aby zminimalizować ich wpływ na środowisko w wodzie i ekosystemach wodnych. Ponieważ marka powstała z odkrycia regeneracyjnych właściwości planktonu termicznego, zawsze stawiała na naturalne składniki. Innowacyjna odkrycia naukowe Blue Biotech to sposób Biotherm na wzmocnienie tego, co najlepsze w naturze i zaszczepienie go w produktach marki. Korzystanie z Blue Biotech pomaga zaspokoić stale rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty naturalne bez narażania zasobów naturalnych. Chodzi o przekształcenie naturalnych surowców w wysokowydajne naturalne składniki w procesach takich jak fermentacja lub delikatna ekstrakcja wody, w zrównoważony sposób, z poszanowaniem środowiska morskiego. Nasze zobowiązania zrównoważonego rozwoju, dla lepszej przyszłości naszych oceanów W 2012 roku firma Biotherm zobowiązała się do lepszej przyszłości naszych oceanów, uruchamiając program Water Lovers, który określa jej „Blue Commitements” do przejścia na produkty i opakowania, które szanują oceany. Jest to również globalny ruch mający na celu podnoszenie świadomości na temat ochrony oceanów i zagrożenia zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi. Ambitna droga rozwoju kampanii Live by Blue Beauty Aby ożywić swój program Live By Blue Beauty, Biotherm oparł się na swoich wcześniejszych zobowiązaniach i wyznaczył sobie nowe, ambitne cele do 2030 roku w 4 kluczowych obszarach w swoim łańcuchu wartości: składniki, formuły, zrównoważony design i wzmocnienie społeczności. BLUE THERAPY Twoje ukierunkowane rozwiązanie przeciwstarzeniowe zasilane przez Naturę Odkryj Blue Therapy, innowację firmy Biotherm. 80% oznak starzenia można uniknąć i są one powiązane z agresją zewnętrzną. Kolekcja Blue Therapy zwalcza stany zapalne, zanim się pojawią, przyspieszając wewnętrzną naprawę skóry oraz zwiększając jej sprężystość, blask i toniczność. Odśwież swoją pielęgnację skóry i uzupełnij swoją dietę przeciwstarzeniową o produkty przeciwstarzeniowe, takie jak serum przeciwstarzeniowe, bogate w składniki odżywcze i szybko wchłaniające się, aby naprawić szybko widoczne oznaki starzenie się; przeciwstarzeniowe kremy pod oczy na zmarszczki, łagodzące worki pod oczami i wygładzające drobne linie; przeciwstarzeniowy krem na noc, który zwalcza ciemne plamy, poprawia naturalny blask skóry i regeneruje skórę w ciągu nocy. LIFE PLANKTON Odkryj serię Life Plankton™, z najwyższym możliwym 5% stężeniem tego składnika. Seria produktów Life Plankton™ to dar natury, który nie tylko koi wrażliwą skórę, ale również zapewnia całodzienne nawilżenie oraz ma zdolność stymulacji regeneracji skóry, łagodzenia, wzmacniania i ochrony skóry, niezależnie od tego, czy masz skórę suchą, czy odwodnioną. Główny składnik tej linii produktów, Life Plankton™ (plankton termalny) chroniony jest aż 8 patentami. AQUAPOWER Najlepsze produkty do pielęgnacji skóry dla mężczyzn Aquapower to dedykowana mężczyznom intensywnie nawilżająca i chroniąca męską skórę przed agresją czynników środowiskowych linia pielęgnacyjna. Linia Aquapower zawiera niesamowite składniki, takie jak oligoelementy, witaminy i środki nawilżające, które rewitalizują skórę, pozostawiają na niej uczucie świeżości oraz długotrwały komfort.
- Strona marki:
- https://www.biotherm.com/
- Producent:
- L’Oréal
- Produktów:
- 330
- Ulubione:
- 1538
Wizażanki polecają
Zobacz wszystkieNajlepiej ocenione produkty marki Biotherm
Zobacz wszystkieBardzo mi się spodobał, choć nie jest bez wad
O tym kremie słyszałam naprawdę dużo dobrego, w końcu zdecydowałam się więc go przetestować. Krem okazał się naprawdę bardzo dobry i na pewno sięgnę po niego ponownie, aczkolwiek nie jest to produkt idealny. Moja skóra jest sucha na policzkach i normalna w strefie T, z licznymi zaskórnikami w tym miejscu. Krem ma białawy kolor i ma śliczny zapach. Pachnie jakby pudrowo, ale zapach nie jest mocny, umila aplikację, ale później nie jest już wyczuwalny, co jest według mnie idealnym balansem. Pierwsze co przykuło moja uwagę, to genialna konsystencja. Krem jest gęsty, ale ma taką wspaniale aksamitną formułę, dzięki czemu palce dosłownie suną po skórze przy aplikacji. Do tego ma piękne opakowanie i już na pierwszy rzut oka widać, że jest to produkt luksusowy. Krem jest bogaty, ale dość tłusty i ciężki, co nie do końca mi odpowiadało. Używałam go latem i tylko na noc i w naprawdę gorące dni czułam, że skóra na wardze czy nosie mocno się pod nim poci. Bardzo się też wtedy błyszczał, więc według mnie na pewno nie nadaje się na dzień, a już tym bardziej nie pod makijaż. Jeśli chodzi o efekty, to skóra rano wygląda bardzo promiennie i zdrowo. Dodatkowo cera ma bardziej jednolity kolor. Krem dość dobrze nawilża, choć na początku skóra musiała się do niego przyzwyczaić i nieco ją ściągał. Nie zauważyłam spłycenia zmarszczek, ale na to nie liczyłam. Krem jest wydajny i nie zapycha. Podsumowując, krem bardzo mi przypasował i mam zamiar jeszcze do niego wrócić, mimo że nie jest to produkt pozbawiony wad. Jego stosowanie było prawdziwą przyjemnością.
Przejdź do recenzji
4,9 /5 na 100 recenzji
Nocny lifting
Podobnie jak przy kremie na dzień nie miałam wiele oczekiwań na początku, jednak już po kilku dniach zauważyłam znaczną poprawę mojej skóry. Stosowanie kremu na dzień działało cuda, w połączenie z kremem na noc to już w ogóle była petarda. Widoczne gołym okiem zmiany na lepsze. Skóra nie jest już tak zmarszczona i opadnięta. Poprawił się kolor jak i jej odżywienie. Dla osób borykających się z opadającą skórką to must have.
Przejdź do recenzji