Mawawo Natural Cosmetics tworzy zespół chemików i kosmetologów. To co najważniejsze, co zbudowało ich markę, konkurencyjność i przede wszystkim zaufanie klientów, to praktyka i połączenie wiedzy z wielu dziedzin nauki. W Warszawie przy ulicy Puławskiej znajduje się siedziba, w której codziennie wykonują szereg konsultacji, zabiegów kosmetycznych i kosmetologicznych, uczą jak pielęgnować skórę o różnych potrzebach. Każdego dnia, od początku istnienia firmy Mawawo, słuchają, obserwują, szukają rozwiązań, łączą różne techniki i technologie, aby skutecznie pomagać Klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z pielęgnacją skóry, od wrażliwej i reaktywnej do tej ze skłonnościami do przetłuszczania się oraz dojrzałej. Każdej, również takiej, którą trudno sklasyfikować. Mają regularny kontakt z Klientami, słuchają ich opinii, prowadzą obserwacje, sprawdzają, czy i jak szybko wystąpiła poprawa stanu skóry. Tak właśnie powstały naturalne kosmetyki Mawawo. I dlatego trwało to tak długo.
Dlaczego marka ta produkuje kosmetyki naturalne? Ponieważ uważają oni je za skuteczniejsze i przyjemniejsze w użyciu. Wśród produktów znajdziecie kosmetyki produkowane ręcznie, wegańskie, nierafinowane, z wysoką zawartością naturalnych składników aktywnych.
Czy za wszelką cenę dążą, aby kosmetyki były w 100% naturalne? Nie. Przede wszystkim mają być skuteczne, praktyczne i bezpieczne. Dbają o bardzo wysoką zawartość składników naturalnych, ale tam gdzie jest to konieczne, używają składników syntetycznych. To właśnie odpowiednia kierunkowa edukacja, doświadczenie zdobyte w światowych i międzynarodowych koncernach, codzienna praktyka i duże grono wiernych Klientów, pozwalają im na wytwarzanie wartościowych kosmetyków, bez względu na panującą modę.
Jak wszyscy, którzy wkładają całe swoje serce i wiedzę w wykonywaną pracę, chcieliby, aby ich firma rozwijała się i oferowała produkty coraz szerszemu gronu Klientów. Przyjęli zasadę, że większość środków finansowych przeznaczonych na marketing, wykorzystują na przygotowanie wysokiej jakości kosmetyków oraz na stworzenie atrakcyjnego Programu Lojalnościowego dla Stałych Klientów. I choć możliwości reklamy są w dzisiejszym świecie niemal nieograniczone, to chcą oferować dodatkową wartość osobom, dzięki którym, i dla których istnieją.