Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody kolońskie męskie

Creed Aventus EDC 

3,7 na 53 opinie
67% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 67% osób
  • 16 lutego 2021 o 13:48
    Wspaniały zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Tę wodę perfumowaną kupuję już po raz trzeci, zawsze na imieniny Jana. Zapach przepiękny. Solenizant bardzo zadowolony. I to jest najważniejsze. Zapach trwały i elegancki.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 stycznia 2020 o 11:15
    urodzinowy prezent dla mojego męża
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:próbka
    Wykorzystał/a:jedna próbka
    Moim zdaniem to najlepszy męski perfum ! Kupiłam mężowi na urodziny pół roku temu. Zakochał się w nim. Myślę, że planuje kupić sobie kolejną butelkę aventusa........a ja nie mam zamiaru w to się wtrącać :))))
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 września 2015 o 0:31
    Drogie i owocowe nic
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Aventus... Symbol uwielbienia milionów... miliardów użytkowników perfum na całym świecie. Ale nie mój. Zapach wypuszczony przez markę Creed w 2010 r., symbol ochów i achów do dziś. Ceny szaleją. Maniacy perfum rwą sobie włosy z głowy. Kombinują, kupują półlitrowe flakony (bo taniej) i rozlewają między sobą. A jak to wszystko pachnie? Cóż... Każda partia wypuszczona na rynek ma swój tzw. batch code. I każda pachnie... inaczej! To znaczy - nie chciałbym być źle zrozumiany, więc do cyrku (dosłownie!) z kodami wrócę później. Ja odbieram Aventusa jako zapach owocowo-drzewno-piżmowy, oparty na ananasie, drzewie brzozowym i piżmie. W składzie (podobno) jest także mocno wyczuwalne jabłko - przyznam szczerze - ja go nie czuję. Tylko tyle i "aż" tyle. Trwałość mnie zadziwia, bo raz ta woda perfumowana pachnie zaledwie 5-6 h, a drugim razem czuję ją po 24 h.... Projekcja - tu jest podobnie, z tym, że ja Aventusa po prostu od siebie nie wyczuwam, mógłbym wylać cały flakon 75 (albo i 120) ml, bez znaczenia. Nie ma go po 3 h, by potem usłyszeć, że ładnie pachnę kilkanaście godzin później... Parodia... Kody... Creed ma problemy z utrzymaniem jednolitej formuły, stąd (jak wspomniałem jedna partia ma mocno wyczuwalnego ananasa, inna - jabłko, jeszcze inna - brzozę. Oczywiście to nie takie proste, bo proporcje wyczuwalności składników mogą być (i są!) bardzo różne. No i na koniec - cena. Ponad tysiąc złotych za flakon 120 ml doprowadza mnie do śmiechu, czkawki i wytrzeszczu gałek ocznych jednocześnie. Ten zapach nie jest tyle wart. Zdecydowanie.... Ja swoje próbki zużyję (może) za -naście lat... A fenomenu nie rozumiem i nie zrozumiem chyba nigdy. Używam tego produktu od: Rok i kilka miesięcy Ilość zużytych opakowań: Męczę pakiet próbek
    Produkt kupił/a w
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.