KWC LogobyWIZAŻ logo
Laboratorium Kosmetyczne AVA

Laboratorium Kosmetyczne AVA

(producent: Ava)
Wysoka jakość kosmetyków oraz ogromne doświadczenie (ponad 60 lat na rynku) to ważne składowe rynkowej rozpoznawalności i wiarygodności firmy. Dla marki ważne są współczesne trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów. Przeszłość i przyszłość znajdują wspólny mianownik w tym co tu i teraz. Marka zdecydowanie chce wykorzystywać to, co najlepsze w naturze, ale łączyć to z możliwościami współczesnej biotechnologii, gwarantującej wysoką skuteczność i przyjemność stosowania produktów. Podstawę receptur kosmetyków AVA stanowią organiczne i naturalne surowce roślinne i olejki pochodzące z plantacji monitorowanych. Oprócz naturalności, wyróżnikiem marki są hypoalergiczne formuły. Produkty tworzone są przez doświadczonych specjalistów. Bazują na autorskich formulacjach, a niektóre linie tworzone są we współpracy z jednostkami naukowo-badawczymi. AVA stawiała na ekologiczne rozwiązania na długo zanim naturalność stała się kosmetycznym trendem. Zamiłowanie do natury jest po prostu w DNA tej marki. AVA jest pierwszą polską marką z certyfikatem ECOCERT, przyznanym już w roku 2008.
Znalezionych produktów: 347
123...15
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.