Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Oriflame Colour Therapy, Revitalising Shower Gel (Rewitalizujący żel pod prysznic) 

1,3 na 54 opinie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
1,3 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • bj87
    bj87
    1 / 5
    24 lutego 2009 o 18:03
    Brr....
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Najgorszy żel jaki kiedykolwiek miałam.... Ten żel jest (był? bo nawet nie wiem czy go jeszcze produkują) naprawdę paskudny, nie wspominam go dobrze, na szczęście dostałam go w prezencie od konsultantki więc przynajmniej obyło się bez płaczu nad straconymi pieniędzmi :D Dałam mu szanse przy 2 podejściach, później zużyłam go jako mydło do rąk w ekspresowym tempie :D Do rzeczy: - nie pachnie, a wręcz śmierdzi, nie wyczułam nic a nic z aromaterapii - nie pieni się, miał konsystencję wody (rozumiem, że żel nie musi się wielce pienić, ale no ludzie... woda?...) - nie nawilżał, nic a nic - czy rewitalizował? no nie wiem, chyba, że agresja z używania go miała być efektem :D - w moim opakowaniu popsuło się zamykanie i to czerwone badziewie wyciekało na wannę, blee ( pewnie gdybym to powiesiła za to ucho to zastałabym ścianę łazienki z artystyczną smugą ) Nie polecam nikomu, szkoda pieniędzy. Ogólnie : DNO Używam tego produktu od: dzięki Bogu, nie używam, ale było to już jakiś czas temu ;) Ilość zużytych opakowań: 1 i to i tak za dużo ;)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 listopada 2008 o 19:48
    Czerwona woda
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Miałam ten żel jakiś czas temu. Nie robił absolutnie nic. Nie pienił się, nie mył dobrze (a to chyba jego główne zadanie :baba: ), jest niewydajny. Nawet nie pachnie ładnie. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Zdecydowanie odradzam - lepiej kupić wielkie mydło pod prysznic Ziaji, tańsze a 1000 razy lepsze :) Używam tego produktu od: rok Ilość zużytych opakowań: 1 i zarazem o 1 za dużo
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 listopada 2008 o 19:39
    Najgorszy żel jaki kupiłam...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Tragedia w 2 aktach, bo więcej razy go nie użyłam... Żel oprócz wyglądu nie ma nic do zaproponowania: - prawie w ogóle się nie pieni - czerwony barwnik jest tak intensywny, że trzeba dodatkowo jeszcze zmywać ten kolor z siebie i wanny... - zapachem wcale nie grzeszy - ciężko stwierdzić czy ma jakies właściwości myjące... Ogólnie: TRAGEDIA Nikomu nie polecam. Używam tego produktu od: miesiąc Ilość zużytych opakowań: użyty 2 razy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 stycznia 2006 o 19:21
    Kiepski )())
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Skusiłam się i żałuję . Poza ładnym kolorem , nic mnie w nim nie kreci. Pieni się niespecjalnie , zapach tez taki sobie , jest gęsty , przez co nie za bardzo łączy się z wodą , cięzko go spłukać. Już nie kupię , za tą cenę mam do wyboru dużo naprawdę lepszych żeli...
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.