Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Molton Brown Fiery Pink Pepper Bath & Shower Gel Żel do kąpieli i pod prysznic

4,3 na 53 opinie
67% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 67% osób
  • 30 marca 2021 o 12:11
    Czy zapach pieprzy może być przyjemny??
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Zacząć należałoby od zapachu. Żel ma piękny, bardzo oryginalny zapach, który z powodzeniem mógłby być zapachem drogich perfum. Wielkim plusem tego kosmetyku jest jego uniwersalność. Zapach nadaje się zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn - jest energetyzujący, intrygujący i intensywny, ale nie drażniący. Nie utrzymuje się na skórze bardzo długo, więc użycie innych perfum po prysznicu możliwe. Sam żel dobrze się pieni, nie podrażnia skóry i pozostawia ją nawilżoną (no może bez przesady, ale na pewno nie wysusza). Jest to produkt dość drogi i to z pewnością jego minus, ale poza tym trudno znaleźć jakieś inne wady.
    Zalety:
    • piękny, luksusowy, oryginalny i uniwersalny zapach
    • skutecznie myje
    Wady:
    • cena
    • zapach mógłby utrzymywać się nieco dłużej
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 lipca 2020 o 15:40
    Mocne 3 gwiazdki z plusem
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Zaczne od tego, że po dorwaniu miniatury niebieskiego żelu z MB wpadłam w taki zachwyt, że zamówiłam kilka sztuk w normalnej pojemności. Niestety nie wszystkie wersje są tak samo dobre. Różowy pieprz jest jedną z lepszych "wersji", ale nie jakąś rewelacyjną. Ma bardzo ciekawy aromat i poza samym różowym pieprzem mocno czuć pachule. Zapach to świetnh unisex. Na moim Tż pachnie odrobinie innaczej niż na mnie. Mycie się tym żelem jest bardzo przyjemne. Zapach pachnie luksusowo - bardziej jak niszowe perfumy niż jak produkt do mycia ciała. I za to dam 2 gwiazdki. Opakowanie pomimo iż jest plastikowe wygląda bardzo elegancko i jest bardzo dobrze wykonane. Za to dam pół gwiazdki. Skóra i łazienka bardzo ładnie pachną przy i po myciu, i żel nie wysusza skóry ale też jej jakoś wybitnie nie nawilża ( ale nie drażni nawet wrażliwej skóry ). Za to jeszcze 1 gwiazdka. Teraz zaczną się minusy. Ludzie pieją z zachwytów nad tą marką i nad długością i trwałościa zapachu jaki pozostaje po umyciu się. Z tym jest bardzo różnie. Akurat ten zapach jest wyczuwalny max 2godziny. Szczerze to żaden szał. Mówimy o żelu do mycia ciała za przeszło 100 pln ( 25 euro/ 22 funty za 300ml ). Jak będzie trawel size gdzieś w jakimś boxie albo tarficie na niego w jakimś hotelu to na pewno będziecie zadowoleni. Jednakże po wywaleniu 100 pln na żel czuje ogromne rozczarowanie i na pewno więcej nie kupie go w normalnej wersji. Owszem zużyje go z przyjemnością i pachnie bardzo ciekawie i luksusowo ale to tyle. Moim zdaniem nie jest to warte tylu pieniędzy. Za to jak będę miała możliwość dorwania i przetestowania nowych wersji to na pewno skorzystam. Plusy: - piękny, oryginalny zapach ( jak niszowe perfumy ) - świetny unisex ( podoba się wszystkim ) - wydajny ( starcza zdecydowanie na dłużej niż inne typowe żele ) Neutralne: - plastikowa pożądna butelka, ale przy takiej cenie jak by nie patrzeć to tylko plastik - nie uczula ani nie podrażnia nawet wrażliwej skóry (+), ale też jej jakoś nie nawilża super ( - ) Minusy: - cena ! Pomimo wyżej wymienionych zalet żel nie jest 5 razy lepszy ani wydajniejszy od zwykłego typowego żelu. W tej cenie można kupić coś zdecydowanie lepszego. - dostępność. Niestety jest problem z wysyłką i zakupem "testerów" czy paczki miniatur z większą ilością zapachów ( wersje limitowane i bardzo szybko się wyprzedają ). Przez to zamawią się troche kota w worku co przy tej cenie za żel może być sporym rozczaeowaniem ( brak możliwości zwrotu ). - trwałość i utrzymanie się zapachu. W tej wersji max 2 h i to wyczuwalne tylko jak się przytknie nos do skóry. Zwykłe żele za 10 pln tyle wytrzymują. Podsumowanie: jak będziecie mieli możliwość wypróbowania tego produktu to zachęcam. Kupowanie bez wcześniejszego testowania jednak odradzam bo na mnie i moich domownikach ten żel poza ciekawym zapachem nie wyróżnił się niczym innym ( w stosunku do zwykłych żeli za 10-20 pln ). Płacenie 100 za to żeby żel pachniał luksusowo to jednak kasa wyżucona w błoto.
    Zalety:
    • zapach
    • wydajność
    Wady:
    • cena
    • trwałość i wyczuwalność zapachu na skórze ( sławne min. 4h i utrzymanie się zapachu nawet po siłowni jak przy wodzie toaletowej, w realu max 2h z nosem w skórze ).
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 17 marca 2020 o 23:24
    Cudny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Trafił mi się w kalendarzu adwentowym Look Fantastic. Zapach piękny! Bardzo intensywny, świetnie się pieni, czyli jest wydajny. Używam dosłownie wielkości groszku zielonego, rozcieram w dłoniach i za moment mam mega gęsta, pięknie pachnąca pianę. Nie spodziewałam się, ze żel pod prysznic może sprawiać taka radość i pozytywne uczucia.
    Zalety:
    • Zapach - boski
    • Intensywność zapachu - niemal jak perfumy
    • Wydajność - wystarczy kropelka
    Wady:
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.