Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Palmolive Fruit Essentials, Owocowe żele pod prysznic (różne zapachy) 

4,5 na 515 opinii
flame1 hit!
93% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Kupi ponownie: 93% osób
  • aneidra
    aneidra
    5 / 5
    5 lipca 2012 o 21:49
    Uwielbiam
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupiłam ten żel w pośpiechu (dokłądnie taki jak na obrazku), jechałam nad morze i musiałam szybko skompletować kosmetyczkę. Wziełam pierwszy lepszy z brzegu, nieświadoma kompletnie jak pachnie i jaki w ogóle jest, pognałąm do kasy, zapłaciłam pojechałam. A kiedy go otworzyłam i użyłam... tak mnie zachwicił ten cudowny zapach grejpfruta... mogłabym się myć nim w nieskończoność. Jest przecudowny, przeboski, najlepszy. Nie wiem tylko dlaczego nie mogę go nigdzie znaleźć... Używam tego produktu od: miałam go kiedyś przez miesiąc, zostało mi samo opakowanie i zapach Ilość zużytych opakowań: szkoda, bo tylko 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • insomne
    insomne
    5 / 5
    1 kwietnia 2012 o 19:18
    Super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Używałam zapachu granat i mango. Był cudowny, odświeżający, odprężający i taki... apetyczny :D Żel kupiłam w hipermarkecie w promocji 2 w cenie jednego. Osobiście zużyłam jedno opakowanie (głównie pod basenowym prysznicem), które mnie zachwyciło. Żel ma rzadką konstystencję, co było dla mnie wielkim plusem w sytuacji mycia się bez gąbki ;) Skutecznie zmywał zapach chloru, nie wysuszał skóry i pozostawiał ją pachnącą jeszcze przez kilka godzin. Chętnie wypróbuję inne zapachy z tej serii. Używam tego produktu od: przez 3 miesiące Ilość zużytych opakowań: jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • doday
    doday
    4 / 5
    10 listopada 2011 o 20:46
    bardzo dobry.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Żel tani, co jest plusem. Ładnie pachnie, dobrze myje. Wygodne, poręczne opakowanie, żel wydajny. Jest taki, jaki powinien być.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 września 2011 o 14:03
    Idealny zapach, która pobudza zmysły, dosłownie!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Używałam wersji Mango&Granat. Jestem zwolenniczką tropikalnych zapachów, a ten totalnie bije wszystkie na głowę. Fajna konsystencja, wygodne opakowanie. Niestety zapach nie utrzymuje się długo, bo do wytarcia się ręcznikiem, a potem jest ledwo wyczuwalny :( Nie uczula i fajnie się pieni. Żelowaty, jednak lejący się, co ułatwia korzystanie. W miarę wydajny, starczył na jakieś 8 myć, może więcej. Kupiłam go za około 5,50zł, i to bez żadnej promocji, więc dzięki tej cenie jest dla mnie idealny. Jestem jak najbardziej na tak! (:
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 4 września 2011 o 14:51
    Fantastyczny zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Miałam wersję Granat i Mango. Ten żel jest moim letnim ideałem, nie miałam jeszcze tak pięknie pachnącego kosmetyku. Zapach owoców jest bardzo dobrze odwzorowany, czuć tę soczystość i słodycz. Żel daje niesamowitą dawkę energii, świetnie pachnie pod całym prysznicem. Dobrze się pieni, ma typową konsystencję żelu. Nie wysusza, dobrze myje. Ładne opakowanie, typowe dla Palmolive. Na pewno skuszę się jeszcze wiele razy. Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.