Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Oriflame Love Nature , Simple Joys Shower Gel with Organic Red Apple Żel pod prysznic z organicznym jabłkiem

4,5 na 52 opinie
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 50% osób
  • AnaSky
    AnaSky
    4 / 5
    9 marca 2025 o 17:49
    Wydajnościowo słaby, choć pachnie przyjemnie i nie wysusza skóry
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo lubię żele pod prysznic z serii Love Nature, gdy tylko pojawiają się nowe warranty zapachowe zawsze się na nie skuszę. Do niektórych wracam, inne mimo wszystko nie przypadają mi do gustu. Jabłuszka mnie nie zachwyciły. Pojemność: 250 ml PAO 12 miesięcy Na plus biodegradowalna formuła i butelka wykonana w 100% z recyklingu. Butelka pozwala widzieć zawartość i śledzić zużycie. Zamknięcie na klik, zabezpieczone plombą przed pierwszym otwarciem. Żel jest gęsty, jednak bez gąbki czy myjki pieni się dość przeciętnie, co wpływa na jego słabą wydajność - starcza zaledwie na 2 tygodnie użytkowania. Oczyszcza dobrze, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Ma zapach wyraźnie jabłkowy - trochę kojarzy się z zielonym jabłuszkiem z dzieciństwa. Nie zrobił na mnie jednak jakiegoś większego wrażenia. W promocji można śmiało kupić, w cenie regularnej uważam, że nie warto (19 zł).
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    10 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • KIN0183
    KIN0183
    5 / 5
    24 marca 2024 o 17:26
    Przyjemne świeże jabłuszko :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Od wielu lat kupuję ta serię żeli pod prysznic i co jakiś czas pojawia się nowość ,która spowoduje szybsze bicie serduszka :) taką właśnie nowością jest zapach Red Apple :). Mam go już od miesiąca, zużywam 2 opakownie i jestem nim nadal zachwycona. Zapach jest nieziemski- przypomnia faktycznie jabłka, jakby tarte, przypomina mi zapach dzieciństwa mydło zielone jabłkuszko- no uwielbiam:). Szkoda tylko że na skórze zapach nie utrzymuje się zbyt długo. Drugim plusem jest działanie - nie wyszusza i tak mojej już suchej skóry ani jej nie uczula i nie podrażnia, nie powoduje uczucia napięcia naskórka po wytraciu. Do plusików należy zaliczyć wydajność, można go również użyć jak płyn do kąpieli, ale wtedy już taki wydajny nie jest, ja go leje wtedy za dużo:). Plus też za opakowanie z recyklingu :). Swoje egzemplarze kupiłam u konsultantki, ale można je też zakupić na drogerii internetowej np. makeup.pl. Na zdjęciu jest jeszcze wersja aleosowa, która również jest przyjemna, ale nie tak energetyczna jak Red Apple czy Pineapple ( anansowy ).
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.