Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Na diecie koniecznie jedz słodycze Następny artykuł: Czym jest PLANK, czyli popularna deska?

5 sprawdzonych ćwiczeń na płaski brzuch

Fitness,
,
, tagi: ćwiczenia, fitness, płaski brzuch, brzuszki, nożyce, skłony
Ćwiczenia na płaski brzuch wcale nie muszą być utrapieniem. Jeśli tylko będziesz je wykonywała systematycznie, sama zauważysz, że z każdym kolejnym dniem przychodzi Ci to z większą łatwością. Na dobry początek prezentujemy 5 skutecznych ćwiczeń na wzmocnienie mięśni brzucha.

Przy każdym ćwiczeniu pamiętaj o oddechu! Wdech w momencie rozluźnienia i wydech, kiedy napinasz mięśnie. Gotowa do pracy nad wymarzoną sylwetką?

Sprawdź także, jak wyszczuplić talię oraz listę 5 aplikacji fitnessowych, które warto pobrać!

Podejmij z nami WYZWANIE: płaski brzuch w miesiąc!

zdjęcia: Fotolia

Zobacz także

Polecany film

Ćwiczenia z kettlem krok po kroku Fitness team Polki.pl

Komentarze

Ładowanie komentarzy...

Dodaj komentarz

Użytkownik niezalogowany

9 grudnia 2016, 22:19