KWC LogobyWIZAŻ logo
Christian Laurent

Christian Laurent

(producent: Christian Laurent Sp. z o. o.)
Christian Laurent® to ekskluzywna marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, powstała w wyniku współpracy polskich i francuskich laboratoriów badawczych. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami, marka czerpie z francuskiej definicji luksusu, oferując produkty o aksamitnych formułach, które łączą wyselekcjonowane składniki aktywne i przełomowe technologie pielęgnacyjne. Kosmetyki Christian Laurent® wyróżniają się wyjątkowymi kompozycjami zapachowymi, opracowanymi we współpracy z perfumiarzami z Grasse, światowej stolicy perfum. Dzięki analizom rynku oraz słuchaniu potrzeb klientek, marka wykorzystuje naturalne, ekskluzywne składniki i najnowocześniejsze technologie, aby precyzyjnie dopasować pielęgnację do indywidualnych wymagań skóry. Christian Laurent® to synonim wyrafinowanego luksusu, oferując kosmetyki, które niczym suknie francuskich projektantów – idealnie dopasowują się do Twoich potrzeb, podkreślając naturalne piękno i dodając stylowi splendoru. Misją marki jest tworzenie produktów o spektakularnej skuteczności i wyjątkowym designie, aby każda kobieta mogła poczuć się wyjątkowa – bo taka właśnie jest.
Znalezionych produktów: 51
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.