Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Palmolive Gourmet, Mint Shake, Body Butter Wash Kremowy żel pod prysznic

4,5 na 531 opinii
flame2 hity!
81% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Kupi ponownie: 81% osób
  • 30 grudnia 2021 o 1:46
    Ulubiony latem!!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Żel jest idealny na upalne letnie dni. Użyty rano daje kopa energii i pobudza. Piękny miętowy zapach który niestety nie utrzymuje się długo na skórze, ale sama czynność prysznica jest przyjemnością Dobrze się pieni i lekko chłodzi skore
    Zalety:
    • zapach
    • konsystencja
    • bardzo wydajny
    • lekkie uczycie chłodzenia
    • cena
    Wady:
    • Ostatnio bardzo ciężko go gdzieś stacjonarnie znaleść
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 maja 2021 o 20:46
    Czuję miętę
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Do tego żelu pod prysznic bardzo łatwo poczuć miętę :) A to za sprawą jego pięknego, miętowego zapachu, który świetnie orzeźwia i dodaje energii. Sam żel ma gęstą konsystencję i jest bardzo wydajny. Dobrze nawilża skórę i nie podrażnia jej. Butelka jest bardzo ładna i zachęca do sięgnięcia po produkt na sklepowej półce.
    Zalety:
    • miętowy zapach
    • wydajny
    • nawilża
    • nie podrażnia
    Wady:
    • brak
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Kaisja
    Kaisja
    5 / 5
    21 marca 2021 o 0:07
    Hmmm... Coś pomiędzy czekoladowymi pastylkami, a zmrożonymi lodami miętowymi... Tak czy inaczej, oryginalny deser.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Firma Palmolive wykreowała prawdziwy kosmetyczny hit, i jednocześnie bestseller - serię apetycznych, deserowych żeli pod prysznic, kojarzących się z łakociami: owocowymi smoothie, budyniem, kremem, nawet kokosowym drinkiem lub słodkim cappuccino. Same kawiarniane pyszności bez kalorii, zawsze poprawiające nastrój, i każdy z żeli doskonały przez cały rok, bo w – zależności od pory roku, i temperatury wody pod prysznicem – ciepło otulający, lub orzeźwiający w sam raz na upały. Wszystkie uwiodły mnie na tyle (choć nigdy nie przepadałam za żelami pod prysznic), że szybko skompletowałam całą serię pięknych, pastelowych butelek, i wszystkim tym kosmetykom poświęciłam opinie na Portalu Wizaż. Jednym z najoryginalniejszych w tej kolekcji gourmet jest żel kojarzący się z miętowym musem oblanym deserową czekoladą, w formie płaskich pastylek, lub z mocno zmrożonymi miętowymi lodami, a użyty pod naprawdę gorącym prysznicem – z pyszną, kojącą ciało od środka – herbatą. Brawa za pomysł – nie wszyscy lubią oczywiste owocowe, lub czekoladowo-waniliowe desery. Jak wspomniałam, żel umieszczono w ładnej butelce o sporej pojemności, z piękną grafiką, wygodnie leżącą w dłoni w czasie użycia, i ze szczelnym zamknięciem, nie dopuszczającym do kosmetyku wody z prysznica, a otwierającym się i zamykającym lekko i bardzo wygodnie. Jedyny minus dla kosmetyku stawiam za zaokrąglenie wieczka, które choć pasuje do opływowego kształtu butelki, to nie pozwala na postawienie jej do góry dnem, żeby wydobyć ściekające w ten sposób resztki kosmetyku. Aplikacja jest równie cudowna, co sam efekt. Żel ma konsystencję półpłynnego - właśnie miętowego musu, więc wylany na dłoń lub myjkę, nie przecieka, tylko trafia na skórę. Do tego jest skoncentrowany, i bardzo wydajny, co jeszcze bardziej niweluje jego i tak przystępną cenę. Natychmiast tworzy bogatą, kremową, miłą w dotyku, skutecznie myjącą, wyjątkowo aromatyczną pianę, która nie wysusza, nie podrażnia, ani nie uczula – w każdym bądź razie mojej normalnej, choć jednocześnie wrażliwej skóry. Aplikacja, zapach i efekt działania żelu koi, otula lub orzeźwia – w zależności od temperatury wody, za każdym razem zapewniając luksusowe zadbanie. Szczerze polecam ten żel pod prysznic o tak oryginalnym aromacie.
    Zalety:
    • skuteczność – doskonale, głęboko oczyszczona skóra,
    • nie uczula, ani nie podrażnia,
    • konsystencja – półpłynnego musu – nie rozchlapującego się, skondensowanego,
    • wydajność – wyjątkowo dobra,
    • zapach – prześliczny, perfumeryjny – orzeźwiająca, kojąca woń mięty – w zależności od temperatury wody przywodząca na myśl miętowe czekoladki, zmrożone lody lub gorącą herbatę,
    • butelka – bardzo ładna, z ładną grafiką, wygodnie leżąca w dłoni,
    • cena – przystępna
    Wady:
    • nie mam suchej skóry, więc na mnie żel działa super i zapach długo się utrzymuje, ale wiem skądinąd, że u Osób z suchą skórą, może ją ściągać,
    • zaokrąglenie wieczka butelki, które pasuje do jej kształtu, ale nie pozwala na postawienie jej do góry dnem, żeby wydobyć ściekające w ten sposób resztki kosmetyku.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    13 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 grudnia 2019 o 16:29
    Miętowa plantacja
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Jako że uwielbiam wszystko co jest miętowe, kawowe, czekoladowe oraz kokosowe, cytrusami też nie pogardzę ;) nie mogło być inaczej aż w końcu się spotkaliśmy przy sklepowej półce ja i Palmolive Mint Shake :). Opakowanie przepiękne z motywami listków mięty,zieleń nastraja optymistycznie kojarzy mi się z wiosną,konsystencja gęsta wręcz powiedziałabym śmietanowa, jasny zielony kolor żelu i do tego zapach który roznosi się po łazience,skóra po jego użyciu przez jakiś czas pachnie mietą,jest gładka,zadbana,do tego te super orzeźwienie. Powiem jedno tak pachnie według mnie miętowa plantacja gdzie okiem nie sięgnąć pełno cudownych orzeżwiajacych krzaczków mięty.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 17 kwietnia 2019 o 21:44
    After Eight
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Kto lubi czekoladki After Eight nie może przejść obojętnie obok tego produktu z prostego powodu: to czekoladki w płynie. Jest to jeden z niewielu produktów od palmolive, do których wciąż wracam, bez znaczenia czy to zima czy lato. Żel jest szalenie gęsty, pachnie tak mocno, że całe mieszkanie jest wypełnione zapachem produktu. Latem bardzo przyjemnie odświeża i pobudza, a zimą miło otula. Dla mnie ten produkt to ideał. Cena, duża pojemność, konsystencja jest na 6! Polecam każdemu.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.