Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła

Apart Natural Prebiotic, Kremowe mydło w płynie `Jedwab i jaśmin` 

3,4 na 58 opinii

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 24 czerwca 2022 o 21:46
    Nie wysuszyło za co plus
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Mydło w płynie od marki Apart z linii Prebiotic zamknięte jest w opakowanie uzupełniające typu refill, czyli klasyczną plastikową saszetkę z dzióbkiem, dzięki czemu możemy bez problemu przelać w pojemnik. Opakowanie w miłych dla oka barwach - dominuje biel i róż, dodatkowo na przedniej stronie opakowania znajdziemy rysunek kwiatka. Konsystencja mydła jest gęsta a barwa biała. Zapach przyjemny, kwiatowy bo podczas mycia można wyczuć nuty jaśminu, który delikatnie otula dłonie. Mydło dobrze się pieni, nie wysusza dłoni za co ogromny plus. Zapas mydła dostaniemy w opakowaniu 400 ml. Mydło przyjemnie odświeża skórę , co do nawilżenia, które wskazuje w opisie producent, zbytnio nie zauważyłam, ale nie jest źle. Na plus warto zaznaczyć cenę, która jak na pojemność 400 ml nie jest wysoka, a produkt możemy dostać zakupując go w internecie jak i stacjonarnie w niektórych sklepach. Mimo tego jednego minusa jakim jest nawilżenie, warto dać mu kolejną szansę.
    Zalety:
    • zapach
    • nie wysusza
    • konsystencja
    • opakowanie
    • dobra cena
    • wydajność
    Wady:
    • bez nawilżenia
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    8 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 lipca 2021 o 22:32
    Średniak.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ja: Mam skórę bardzo suchą, odwodnioną, atopową. Z tendencjami do uczuleń i pękających naczynek. Oczekiwania: Dobre domycie skóry bez przesuszeń i uczuleń. Opakowanie: Plastikowa torebka, opakowanie uzupełniające. Zakręcane plastikową nakrętką. U góry logo matki, minimalistyczna grafika. Z tyłu czytelnie zamieszczony skład. Producent daje do wyboru jeszcze opakowanie z pompką. Wrażenia: Mydło ma klasyczną, kremową konsystencję. Nie przelatuje przez palce, dobrze się nakłada i rozprowadza na skórze. Zapach jest ładny i delikatny ale dość klasyczny mydlany. Pieni się dość średnio, nie tworzy gęstej piany. Skóra nie jest po nim nawilżona ani wypielęgnowana. Mam wrażenie, że jest odrobinę przesuszona. Mydło jest średnio wydajne. Plus za łatwą dostępność, niewygórowaną cenę. W moim odczuciu jest to dość średnie mydło, produkt do którego mogę jednak nie muszę wracać. Myślę, że nie wrócę po kolejne opakowania.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    8 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 lutego 2021 o 23:55
    Apart, Natural Prebiotic, Kremowe mydło w płynie `Jedwab i jaśmin`
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Wypróbowałam trzy mydła Apart i po za zapachem nie nawilża i nie pielęgnuje. Jedwab i jaśmin jest słodkie w zapachu, bardzo przyjemne ale ten sam zapach jest także w innych mydłach. Nie przesusza skóry, a jednak jest takie nijakie, niby się pieni, ale są lepiej pieniące mydła od Apart. Niby konsystencja żelowa a i tak jest rzadsze od Dove czy Luksja. Przestałam używać bo Luksja w Rossmann obecnie jest w takiej samej cenie a o wiele lepsze. Po za tym wcale nie jest takie wydajne, wydajniejsze jest Luksja, trochę bardziej Dove, ale ciut droższe a najbardziej wydajne jest Palmolive. Piszę wyłącznie o mydłach w zapasach, bo mam dozowniki po to, żeby nie płacić za każdym razem za pompkę. W Rossmann Dove 500 ml koszuje 6,50 a opakowanie z pompką 250ml 10 zł, więc prawie dwukrotnie więcej.
    Zalety:
    • zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 lutego 2021 o 22:48
    Skusiło mnie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Kupiłam w Dino za niecałe 5 zł w opakowaniu z pompką. Mydło jak mydło, nic szczególnego. Jednak od początku pompka stawiała dość spory opór, co mnie drażniło. Trzeba było trochę siły, aby wydostać porcję płynu. Zapach ładny, delikatny, nie przesądzony. Miałam jednak wrażenie, że mogłoby się lepiej pienić. Poza tym ok.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 lutego 2021 o 0:01
    Przeciętniak
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Ok, cena nie jest za wysoka, więc nie ma też co cudów oczekiwać. Jednak nie jest to produkt, który zakupiłabym ponownie. Zapach jest ładny. Mi się podoba. Konsystencja jest kremowa, ale słabo się pieni i mam wrażenie, że średnio dobrze myje ręce. Bardzo wysusza dłonie. Jest wydajne. Znam lepsze mydła w tej cenie.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.