Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Palmolive Duschgel Eintauchen Żel pod prysznic o zapachu lawendy

4,5 na 52 opinie
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 30 kwietnia 2020 o 22:36
    ile jest lawendy w lawendzie?
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    W przypadku żeli pod prysznic przeważnie kieruję się ładnym opakowaniem i tym by wypróbować coś czego jeszcze nie miałam. Ten żel to nowość i jest to edycja limitowana z tego co mi się wydaje. Barwne opakowanie z polem lawendowym i różowym niebiem od razu przykuło moją uwagę. Lawendę uwielbiam, więc oczywiście musiałam ten żel kupić. Jak wspomniałam opakowanie bardzo ładne, jest ono zamykane na klik i dobrze się otwiera nawet mokrymi rękami. Otwór w butelce jest niewielki, więc można sobie odpowiednio dozowac ilość produktu. Żel jest naprawdę gęsty,lekko zwarty, taki trochę kisielowaty wręcz. Jest lekko fioletowy więc też widać ile go ubywa. Bardzo dobrze się pieni, na gąbce. Pianka jest gęsta i kremowa. Zapach trochę mnie zaskoczył, bo raczej nastawiałam się na taką nutę suszonej lawendy, lekko ziołową a tutaj ta lawenda jest zupełnie inna niż w żeluz Palomolive lawenda z wanilią czy lawenda z kokosem. Tutaj jest taka słodka, bardziej jak taka rosnąca lawenda, jednak sam zapach jest taki nienaturalny. Oczywiście nie jest to nic złego, ale producent tutaj wspomina, że mamy dzięki tej nowej serii poznać zapachy natury. A ten żel pachnie jak jakieś perfumy gdzie lawenda jest tylko dodatkiem gdzieś w tle. Jest to naprawdę ładny zapach, ale jak nastawiacie się na taką raczej popularną woń lawendy w produktach do kąpieli i pod prysznic, taką strice relaksującą, to możecie się zdziwić. Zapach jest dosyć intensywy. Nie tak jak te niektóre żele z serii Aroma sensations w takich butelkach zwężanych na środku, ale dosyć intensywnie i otulająco pachnie. Żel dobrze oczyszcza skórę i ją odświeża. Nie wysusza jej a nawet jakby leciutko nawilża. Ogólnie dobry produkt. Fajny zapach, ale bardziej taki perfumowy niż lawendowy.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 kwietnia 2020 o 11:05
    Sprawdzony produkt
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Żel pod prysznic stosuję od bardzo dawna i jestem zachwycona jego pięknym zapachem. Zapach jest pięknie pachnące lawendy, który nie podrażnia mojej wrażliwej skóry i wysuszonej przynosząc natychmiastową ulgę na długi czas. Cena jest naprawdę bardzo niska. Konsystencja jest bardzo gęsta
    Zalety:
    • Zapach
    • Wydajność
    • Dostępność
    • Cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.