Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Palmolive Memories of Nature, Berry Picking Shower Gel Żel pod prysznic

3,8 na 54 opinie
25% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 25% osób
  • 18 kwietnia 2022 o 17:47
    Piękny zapach i dobrze myje
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Zapach bardzo przyjemny, opakowanie wygodne, konsystencja nieco galaretkowata. Raczej do niego nie wrócę, bo jest tyle różnych żeli pod prysznic do przetestowania, ale był naprawdę przyjemny.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 kwietnia 2022 o 11:15
    Najzwyklejszy na świecie żel pod prysznic
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel zakupiłam w markecie za jakieś 8zl. Skusiłam się głównie z powodu na apetyczny, owocowy zapach. Sam żel nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym. Ma dziwna konsystencję galaretki, co trochę mnie zaskoczyło. Mimo to bardzo dobrze się pieni i rozprowadza. Jest dzięki temu dosyć wydajny. Kąpiel z nim jest raczej miła z powodu na zapach, który lekko utrzymuje się na skórze po. Nie podrażnia skóry, nie wysusza, ale też nie pielęgnuje ani nie nawilża. Słowem - żel jak żel, nic szczególnego, w tej cenie znajdziemy na rynku wiele lepszych produktów.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 marca 2022 o 22:02
    Galaretka o zapachu jeżyn
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel ma fioletowy kolor, ale straznie słabą konsystencję, te nowe żele od Palmolive jest coś z nimi nie tak z tymi konsystencjami, są jak galaretka, nie idzie nad nią zapanować bo wylatuje dosłownie jak galaretka zbita maź przez co totalnie nie jest wydajny bo nie masz pojęcia ile wypadnie. Przyciągnął mnie jego zapach, który nie jest aż taki mocny ale bardzo ładny i subtelny - owoce leśne na każdą porę roku. Zapach naprawdę fajny, intensywny, świeży, ale przez konsystencje nie wrócę ponownie.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 listopada 2021 o 8:02
    Warty wypróbowania
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel ma konsystencję lekkiej galaretki. Dobrze się rozprowadza i bardzo intensywnie pachnie. Zapach utrzymuje się na skórze do 30 min po użyciu. Skład neutralny. Nie wysusza, ale też nie nawilża skory. Nie podraznia ani nie uczula. Wydajność dobra - jedna butelka 250ml starczy na około miesiąc codziennego uzywania. Opakowanie pochodzi z plastiku z recyklingu za to można dać plusik. Cena przystępna.
    Zalety:
    • intensywny zapach
    • nie podraznia ani nie uczula
    • nie wysusza
    • butelka z recyklingu
    • do raz wydajność
    Wady:
    • konsystencją galaretki czasami zeslizguje się z dłoni
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.