Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Kremy z filtrem do twarzy

Alverde Sensitiv Sonnencreme Jojoba LSF 30 Łagodny krem przeciwsłoneczny jojoba z filtrem LSF 30 - wysoka ochrona

3 na 51 opinię

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • Sorbet
    Sorbet
    3 / 5
    7 listopada 2013 o 18:33
    Nie za bardzo
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Bardzo dobrze chroni przed słońcem. Bardzo dokładnie pokrywa twarz białym filmem, który się nie wchłania... Efekt teatralnej, białej maski. Dlatego ocena pół na pół. Bladziochy chcące się ukryć przed słońcem podczas żniw w polu, gdy mało kto je będzie oglądał, mogą go śmiało kupować. Mieszam ten filtr z balsamem - unikam białego nalotu w ten sposób. Nie pachnie. Nie polecam. Nie kupię więcej. Ale z nim człowiek nie złapie opalenizny. Używam tego produktu od: Dawna Ilość zużytych opakowań: Męczę pierwsze
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.