Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Avon Life EDP 

3,7 na 550 opinii
flame6 hitów!
42% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 42% osób
Nasi użytkownicy zostawili 50 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • Marza97
    Marza97
    5 / 5
    3 maja 2023 o 17:55
    Bardzo je lubilam
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Gdy dostałam te perfumy w gratisie od konsultantki kilka lat temu to przepadlam. Był to jeden z moich rozpoznawczych zapachów, bardzo spodobał się on moim koleżankom i same go zakupiły ;) Jeszcze po kilku latach mam ich trochę na dnie, nie psikam sie już nimi, by ich nie skończyć, a chyba obecnie są ciezko dostępne lub całkiem wycofane. Są kwiatowe, pudrowe, ale lekkie i nie duszące. Nadają się na dzień jak i na wieczór, są takie codzienne ale na eleganckie wyjscia również dadzą radę. Jestem zwolenniczką kwiatowych zapachow i on bardzo przypadł mi do gustu. Do tego trwałość byla całkiem dobra, pachniałam cały dzień. Ma uroczy flakonik z zatyczka w kształcie kwiatka.
    Zalety:
    • zapach
    • trwałość
    • flakon
    Wady:
    • chyba nie są już dostępne
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    19 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 sierpnia 2022 o 15:15
    Arbuz w miodzie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka próbek
    Nie od dziś znani projektanci bratają się z branżą zapachów katalogowych. Tym razem Avon pochwalił się współpracą z Kenzo Takadą, co miało obiecywać perfumy z wyższej półki. Life pachnie świeżo, słodko, wiosennie. Taki niezobowiązujący zapach na wiosnę i lato, nienachalny, delikatny, bezpretensjonalny, ale i bez szału. Dla mnie pachnie arbuzem polanym miodem - wodnista rześkość arbuza wymieszana z intensywną słodyczą. Nie rozróżniam poszczególnych nut. Zapach przyjemny, ale jednostajny. Nie zmienia się, nie fluktuuje, pozostaje taki sam aż do całkowitego wygaszenia aromatu. Projekcja i trwałość średniej jakości. Plus za brak charakterystycznej "avonowej nuty" - to jedne z nielicznych perfum Avonu, które nie pachną typowo katalogowo.
    Zalety:
    • ładny, kobiety zapach na wiosnę/lato
    Wady:
    • kiepskie parametry
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • annaskc
    annaskc
    4 / 5
    21 września 2021 o 9:02
    Kwiatowy, mocny zapach
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Woda perfumowana ma intensywny, kwiatowy zapach, pasujący zarówno na większe wyjścia jak i do codziennego stosowania. Jest to zapach wiosenny, wakacyjny i trwały. Dość długo utrzymuje się na skórze i ubraniach, nawet po kilku godzinach czuć przyjemny kwiatowy zapach. Na początku zapach jest bardzo intensywny, po jakimś czasie ulega wyciszeniu i złagodzeniu. Produkt posiada bardzo ciekawy flakon z motywem kwiatowym. Polecam szczególnie osobom, które uwielbiają kwiatowe nuty zapachowe.
    Zalety:
    • trwałość
    • mocny, kwiatowy zapach
    • fajny flakon
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 lipca 2021 o 14:51
    Największe rozczarowanie,spodziewałam się czegoś więcej od Kenzo ....
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Będąc konsultantką firmy Avon dostałam wodę perfumowaną od Kenzo Takady w prezencie i do dziś nie mogę jej zużyć . Sam flakon jest prosty z charakterystycznym korkiem,który skrzypi za każdym razem przy otwarciu. Zapach kwiatowo- drzewno-piżmowy a dla mnie to pomieszanie różnych kompozycji kwiatowych ,które ciężko odróżnić. "Life" miał być zapachem luksusowym ale nie pokrywa się to wogule z jego zawartością. Zapach jest mdły ,duszący , infantylny i bardzo powszechny, jego trwałość też pozostawia wiele do życzenia. Jest zapachem bardzo męczącym podczas noszenia. Nie jest wogule w moim stylu.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    7 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 grudnia 2020 o 20:03
    Nie jesteśmy dla siebie stworzeni…
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Dostałam ten zapach w prezencie. Ofiarodawczyni cieszyła się, że może sprawić mi taką niespodziankę czyli wodę perfumowaną, sygnowaną nazwiskiem Kenzo Takada. Znała mój gust, dotyczący zapachów, ale z tym niestety nie trafiła. Nie miałam serca jej o tym powiedzieć, bo gdy mi go wręczała, była taka zadowolona, że trudno mi było zgasić jej szczerą radość… Męczyłam się potem z nim z dwa miesiące, na co wskazuje zawartość flakonu. Chciałam go nawet dać w prezencie mamie, czytaj: wcisnąć, ale w niej też nie znalazł swojego sojusznika Odnalazłam go niedawno w czeluściach szafy, robiąc porządki świąteczne i sobie o nim przypomniałam. Próbowałam nawet do niego wrócić i znów przez tydzień go używałam, ale na próżno. Mój nos mówi mu „Nie”. A ja nie dam rady go przekonać… Life, który dla Avon stworzył niedawno zmarły japoński projektant mody Kenzo, jest zamknięty w eleganckim flakonie, który wieńczy futurystyczna, trójwymiarowa gwiazdka. Zapach ma kolor słomkowo-żółty. Jego moc budują nuty drzewno-kwiatowo-piżmowe. Nutami głowy są: Lilia Wodna, Cytrusy, Biała herbata i czerwone jabłko. W nucie serca znajdują się: Piwonia, Fiołek i kwiat japońskiej wiśni. Nuty bazy zaś to: Irys, Piżman właściwy oraz Paczula. Moje pierwsze wrażenie, gdy zapach dociera do nosa: Nie jest wcale słodki, ale nie jest też świeży. Prezentuje się jak ostry zawodnik, ma duszący i bardzo wyrazisty, intensywny zapach, który mnie nie otula, bo to przyjemne uczucie, ale przytłacza swoją siłą . To wrażenie nieco blednie wraz z upływem czasu. Ale nawet po godzinie nie jestem w stanie myśleć o nim pozytywnie. Bo po prostu do mnie nie pasuje. Fakt, że czuję go przy każdym ruchu ręką nie pomaga, w tym, bym go polubiła. Zapach stworzony przez Kenzo jest za to długotrwały. Nie znika nagle z ciała ani z ubrań. Tkwi na nich cały dzień i nie daje o sobie zapomnieć. Po kilku godzinach od chwili jego użycia do głosu dochodzą nuty cytrusowe i kwiatowe. Ale dopiero wówczas, gdy zapach wytraci swój ostry impet. Wtedy jest on dla mnie do zniesienia. Trzeciej szansy mu jednak nie dam. Bo nie jesteśmy dla siebie stworzeni. Po prostu. Ale może komuś się spodoba. Teraz można go kupić o połowę taniej, jak kiedyś.
    Zalety:
    • Elegancki flakon, zwieńczony trójwymiarową gwiazdką
    • Zapach jest bardzo długotrwały, utrzymuje się nie tylko na ciele, ale też na ubraniach
    • Woda perfumowana nie ma słodkich nut
    Wady:
    • Zapach jest ostry, duszący, zbyt intensywny
    • Nie jest to zapach świeży
    • Nie otula, a przytłacza
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    16 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.