Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Elizabeth Arden Green Tea, Energizing Bath and Shower Gel. 

4 na 58 opinii
38% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 38% osób
  • 25 grudnia 2010 o 11:03
    Orzeźwiający
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Przede wszystkim żel pięknie pachnie: bardzo orzeźwiająco i odświeżająco. Drugą jego ważną zaletą jest wydajność. Jest bardzo gęsty, a opakowanie ma niewielką dziurkę, przez którą nie wylewa się za dużo płynu. Na umycie całego ciała wystarcza kilka kropel. Jest bardzo wydajny. Dostałam go w zestawie z wodą toaletową i balsamem. Nie kupiłabym go za cenę podaną w opisie produktu, bo uważam raczej za bezsensowne wydawanie większych kwot na kosmetyk do mycia. Ale pomijając kwestię ceny polecam, bo zapach jest piękny i z przyjemnością się go używa. Używam tego produktu od: dawna, ale nieregularnie Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 maja 2007 o 14:21
    Przyjemny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Przyjemny żel pod prysznic. Orzeźwiający zapach, dodaje energii, niestety jest dość tendencyjny. Cena wygórowana jak na zwykły myjący żel. Plus za poręczne opakowanie, nie ślizga się i jest dość wydajny. Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • pawlola
    pawlola
    4 / 5
    6 lutego 2007 o 14:05
    bdb
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Odświeża, dodaje energii, poprostu rewelacja. Ukojenie dla ciała i zmysłów. Cała seria Elizabeth Arden Green Tea jest cudowna w w połączeniu daje naprawdę fajny efekt. Używam tego produktu od:4 lat Ilość zużytych opakowań: kilka opakowań
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • bzyku
    bzyku
    3 / 5
    11 lipca 2005 o 3:44
    używam dla zapachu
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Jestem posiadaczką tego produktu tylko dlatego, że ubóstwiam perfumy green tea. Od tego zapachu jestem po prostu uzależniona. Na co dzień używam bezzapachowe, delikatniejsze w składzie kosmetyki myjące. Ale na większe wyjścia, w celu zintensyfikowania swojego ulubionego zapachu siegam po niego oraz po szampon i odżywkę z tej serii i... czuję cudowną woń. Za ten zapach dałabym mu najwyższą notę, ale za nienajlepszy skład tylko ocenę dobrą.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • meya
    meya
    4 / 5
    6 kwietnia 2005 o 20:09
    przyjemnosc
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Cztery gwiazdki za super orzezwiajacy efekt i za przyjemnosc stosowania. Dzieki temu zelowi mozna sie naprawde swietnie zrelaksowac pod prysznicem! Ja uzywam calej serii (+balsam do ciala+woda toalet.) i dzieki temu cudownie swiezy zapach zielonej herbaty dlugo utrzymuje sie na skorze. Jest bardzo wydajny.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.