Hmm...mieszane uczucia.
Serię Golden Root pokochałam niemal w całości- niemal, ponieważ krem pod oczy jest, szczerze mówiąc, dziwny!
PLUSY:
+opakowanie, elegancki, złoty, nieduży słoiczek, poręczny i estetyczny
+konsystencja, lekkie masełko, które szybko się wchłania
+przyjemny zapach, charakterystyczny dla całej serii
+wydajność
+niska cena
DZIAŁANIE:
Przyznam, że mam zagwozdkę na temat tego kremu.
Stosowałam go zarówno, gdy miałam skórę w dobrym stanie, jak i w sytuacjach kryzysowych.
Jego zadaniem jest: nawilżanie, regeneracja, spłycanie zmarszczek, ochrona, łagodzenie podrażnień, ujednolicenie kolorytu, zlikwidowanie cieni oraz obrzęków oraz jako produkt prewencyjny.
Jak widać, sporo tego, część obietnic kosmetyk spełnia, części niestety nie.
Nakładany zarówno na skórę podrażnioną, jak i w miarę bezproblemową, działał łagodząco, zmiękczająco, fajnie nawilżał, wygładzał, delikatnie ujędrniał.
Stosowałam go na dzień, dobrze współpracował z kolorówką, miałam poczucie komfortu oraz nawilżenia przez cały dzień, jak i na noc, grubszą warstwą (maseczka).
Budziłam się z gładką, miłą w dotyku skórą, bez podrażnień i zaczerwienienia. Ot, przyzwoity nawilżacz, który nie szkodzi wrażliwej skórze.
Niestety, nie zauważyłam w owym czasie ani zmniejszenia cieni, ani redukcji opuchnięć, a zużyłam sumiennie dwa słoiki. Z tym pierwszym pomógł mi uporać się krem Mincera VitaC Infusion (poznany dużo później), zaś z drugim Super-Aqua Guerlain oraz ostatnie odkrycie - regenerujący krem Pharma Vitty.
Przyznam, że zależało mi bardzo na tych aspektach i niestety krem nie spełnił pod tym względem moich oczekiwań. Szkoda.
Podsumowując: jest to dobry nawilżacz, na pewno sprawdzi się dla pań, które nie mają problemów z opuchlizną ani cieniami, a jedynie potrzebują solidnej dawki odżywienia i regeneracji. Jeżeli jednak chcecie z jego pomocą zlikwidować sine obwódki - odradzam.
Mocna trójka, jeśli nawet kupię ponownie, to tylko dlatego, że naprawdę dobrze rewitalizuje zmęczoną i suchą skórę.
- Wydajność
- Zgodność z opisem producenta
- Zapach
- Stosunek jakości do ceny
- Opakowanie