Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła

Linda Prestige, Ekskluzywne mydło w płynie (różne rodzaje) 

4,4 na 525 opinii
flame1 hit!
84% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 84% osób
  • 5 listopada 2024 o 18:01
    Pachnie, pieni się i pielęgnuje.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Mydło w płynie gości u mnie na zmianę z mydłami w kostce. Recenzowane kupuję w Biedronce od czasu do czasu w różnych wersjach zapachowych dla umilania sobie mycia rąk. Mydło dostępne jest okazjonalnie w Biedronce i wtedy robię małe zapasy ponieważ cena jest bardzo korzystna w stosunku do jakości i wydajności. Opakowanie wykonane z dobrej jakości plastiku, bezbarwne można więc kontrolować zużycie produktu. Wygodna pompką ułatwia szybkie dozowanie oraz w razie potrzeby zamykanie open/close. Pojemność 400 ml. Mydło w zależności od wariantu posiada bardzo przyjemny dla zmysłów zapach, konsystencja w sam raz nie za rzadka, nie za gęsta. Dobrze się pieni, z łatwością spłukuje. Nie podrażnia skóry, nie przesusza, bardzo dobrze radzi sobie z zaburzeniami rąk, usunięciem podkładu, tuszu do rzęs, farbek...długo by wymieniać... Naprawdę godne polecenia mydło w płynie o bogatej gamie zapachowej, każdy znajdzie coś dla siebie ❤️
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    28 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 lipca 2024 o 7:53
    super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    mydło to ma bardzo ładne opakowanie i wygodny dozownik. cena 4.99 więc ok. Miałam kilka rodzajów bo zawsze kusi mnie kolor tego mydła. Samo w sobie ma bardzo dobrą konsystencję i dośc mocny zapach. Ładnie się pieni i super myje dłonie. bardzo ładnie prezentuje się w łazience ale jest jeden minus - jest ciężko dostępne bo występuje co jakiś czas i jak od razu go nie kupie to później przez dłuższy czas ciężko je spotkać.
    Zalety:
    • piękne opakowanie, super zapach, bardzo dobra konsystencja, tanie
    Wady:
    • ciężko jest je spotkać
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 listopada 2023 o 22:09
    Powiew luksusu
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Mydło poznałam u mojej siostry i od razu się w nim zakochałam! Fajne, eleganckie opakowanie, które pasuje do większości łazienek, piękny perfumeryjny zapach który długo utrzymuje się na rękach, a to wszystko w bardzo przystępnej cenie! Jedyny mankament to jego dostępność w biedronce bo często go nie ma..
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 stycznia 2023 o 15:45
    Mydełko od marki Linda zdecydowanie warte jest uwagi. Posiada przyjemny zapach, a wersja z rabarbarem i różą sprawdzi się dla fanów słodkich, ale jednocześnie eleganckich nut zapachowych.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Na zakup mydełek do rąk decyduję się całkowicie spontanicznie, nie przykładam szczególnie wielkiej wagi do tego, z jakiej pochodzą firmy ani szczerze mówiąc, nawet na skład. Najbardziej znaczącymi dla mnie kwestiami jest tutaj atrakcyjna cena, ale także zapach. Uwielbiam owocowe, słodkie, ale także eleganckie nuty zapachowe. Na propozycję od marki Linda z serii Prestige zdecydowałam się całkowicie spontanicznie, zauważyłam ją podczas zakupów w sklepie Biedronka. Z tego co wiem, seria to co jakiś czas powraca na sklepowe półki, dlatego też miałam szczęście, że tym razem na nią trafiłam. Spośród trzech dostępnych wersji wybrałam dla siebie tę o zapachu rabarbaru oraz róży. Warto jednak dodać, że wersji dostępnych na rynku jest znacznie więcej niż trzy, przynajmniej takie informacje udało mi się znaleźć w Internecie, natomiast nie wiem, na ile jest to aktualne. Mydełko zamknięte zostało w plastikowym opakowaniu o pojemności 400 ml, czyli całkiem sporo za tak atrakcyjną cenę jak niecałe cztery złote. Opakowanie jest przeźroczyste, dlatego też doskonale widzimy, ile produktu nam pozostało. W centralnej części umieszczona została etykietka, a na niej wszelkie, najważniejsze informacje o produkcie, czyli logo jego producenta, nazwa czy określenie zapachu. Z drugiej strony znajdziemy bardziej szczegółowy opis wraz ze składem. W rolę aplikatora wciela się tutaj wygodna pompka. Kosmetyk posiada żelową, całkiem lekką konsystencję. Ma jasnoróżową barwę, adekwatną do opisu zapachu. Zdecydowanie i bardzo wyraźnie czuć tutaj olejek różany, a wraz z nim słodki rabarbar. Nuty te, moim zdaniem są bardzo przyjemne, a zarazem eleganckie, bardzo przypadły mi do gustu. Mydełko intensywnie się pieni, a to oznacza, że nie potrzeby stosowania go w zbyt dużej ilości. Dzięki temu jest wydajne i starczy nam na dłuższy czas, w moim domu było z nami przez ponad miesiąc. Kosmetyk dobrze oczyszcza dłonie, ale na szczęście nie wysusza ich. Może być śmiało stosowane zarówno przy skórze suchej, jak i bardzo wrażliwej. Dodatkowo pozostawia delikatny, różany i rabarbarowy zapach na dłoniach. Mydełko od marki Linda zdecydowanie warte jest uwagi. Posiada przyjemny zapach, a wersja z rabarbarem i różą sprawdzi się dla fanów słodkich, ale jednocześnie eleganckich nut zapachowych. Jest wydajne i nie wysusza skóry. Zdecydowanie polecam.
    Zalety:
    • Opakowanie
    • Wydajność
    • Zapach
    • Konsystencja
    • Aplikator
    • Dobrze się pieni
    • Oczyszcza
    • Nie wysusza
    Wady:
    • Brak
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    25 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • AnaSky
    AnaSky
    5 / 5
    14 października 2022 o 20:08
    Jak na Biedronkę to faktycznie jest ekskluzywnie ;)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Miałam 2 warianty zapachowe: Pear&Honey (Gruszka i Miód) i Rhubarb&Rose (Rabarbar i Róża). Z tego co się orientuję cała ta linia Prestige to wersje limitowane i nie są w stałe ofercie Biedronki. Przynajmniej w mojej nie ma ich w stałym asortymencie. Pojawiają się raz na jakiś czas. Pierwszym, co zwróciło moją uwagę był wygląd. Jak na biedronkowe standardy opakowanie prezentuje się naprawdę ładnie. Począwszy od ciekawego kształtu butelki, poprzez czarną pompkę skontrastowaną z przeźroczystym opakowaniem i pięknym kolorem mydła. Do tego minimalistyczna, ale elegancka etykieta w czarnym kolorze. Na umywalce to mydło prezentuje się interesująco. Może na tym ma polegać jego ekskluzywność? Samo mydło jest bardzo przyjemne. Żelowe, dość gęste, dobrze się pieni, jest wydajne (1 pompka starcza na 1 mycie) i przede wszystkim cudownie pachnie! Oba używane przeze mnie warianty urzekły mnie swoim zapachem. I nie tylko mnie, bo goście dopytywali, co to za mydło :) Do tego nie wysuszało skóry. Kupuję zawsze, gdy tylko pojawi się na biedronkowej półce. A opakowanie zostawiam jako zastępcze i przelewam z zapasu innych mydeł, choć najpiękniej wyglądają z żelowymi i kolorowymi. Polecam!
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    13 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.