Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Oriflame Bright Petals, Shower Cream Kremowy żel pod prysznic

4 na 53 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 22 lipca 2022 o 19:54
    Prysznic w kwiaciarni
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo lubię limitowanki Oriflame w okresie wiosennym, ponieważ przeważnie tematem przewodnim są kompozycje kwiatowe, bo nie ukrywam, że żele tej marki kupuję jedynie z uwagi na zapachy. Mam skórę atopową i suchą, ale od czasu do czasu skuszę się na żel z mocnymi detergentami, chociaż potem muszę przyłożyć się do nawilżenia swojej wymagającej skóry. Ale mniejsza z tym, skupmy się na żelu, który z każdej możliwej strony jest bardzo wiosenny. Zaczynając od różowego koloru z perłowym wykończeniem. Jest umiarkowanie gęsty - nie przelewa się przez palce, ale też nie sprawia problemu przy dozowaniu, nawet pod sam koniec. Do tego bardzo dobrze się pieni, a sama piana jest puszysta i trwała. Zapach to mocny punkt tego żelu. Jest to aromat kwiatowy, ale nie w takim oklepanym stylu, bo pachnie kwiaciarnią! Lubię tę mieszankę kwiatów, liści i ciętych łodyg. I to producentowi udało się odtworzyć. Podczas kąpieli i tuż po niej zapach jest wyczuwalny, ale niestety dość szybko znika. Żel mimo sporej piany sprawnie spłukuje się, nie pozostawiając na ciele nieprzyjemnego osadu. Wywiązuje się ze swojego zadania, czyli oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, a przy tym relaksuje swoim przyjemnym zapachem i świetnie sprawdza się podczas upałów. Myje i odświeża. Ale moją wymagającą skórę ciut wysusza i można sobie wmawiać, że żel nie służy do pielęgnacji, jednak fajnie, jeśli nie wpływa na pogorszenie stanu skóry. Tego gagatka używałam po zużyciu żelu Yope i gołym okiem było widać, że ten naturalny robił dobrze naskórkowi, a przy tym od Oriflame pojawiły się suche skórki, a do samej pielęgnacji musiałam się mocniej przyłożyć. No cóż, to było do przewidzenia, więc nie będę się bardzo pastwić w tym temacie. Tak samo jak i w kwestii składu, bo to oczywiście mocne substancje myjące z łagodniejszymi wspomagaczami, wysoko zapachem, konserwantami (w tym DMDM hydantoiną i fenoksyetanolem) i barwnikami. Z jedną marną gliceryną, która cudów nie zdziała w takim towarzystwie. Żel zapakowano w plastikową, przezroczystą butelkę z zamknięciem na zatrzask. Całość działa jak należy. Na etykiecie mamy graficznie przedstawione kwiaty w pastelowych kolorach. Mnie się to podoba, a etykieta nie niszczy się pod wpływem wody. Żel opłaca się kupić, kiedy jest w promocji. W tej regularnej wolałabym sięgnąć po coś bardziej naturalnego. Zwłaszcza, że mamy tutaj tylko 250 ml. Dostępność okrojona, a w dodatku jest to wersja limitowana. Czy polecam? Ja ogólnie jestem zadowolona, głównie ze względu na zapach, ale zapasów robić nie zamierzam.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    22 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 czerwca 2020 o 8:44
    Prawie doskonały
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Produkt zakupiłam u konsultantki miesiąc temu w promocyjnej cenie. Przeźroczyste opakowanie pozwala na śledzenie zużycia produktu. Ładnie kolorystycznie zaprojektowana etykieta. Niezawodne otwieranie typu klik. Moim zdaniem krem jest gęsty, wydajny. Zapach jest mocny, za mocny. Dla mnie duszący, dobrze, że czuć go krótko na ciele. I za ten zapach - mały minusik.Bardzo dobrze się pieni. Nie ma problemów z jego zmyciem. Ciało po umyciu jest czyste, odświeżone i delikatnie nawilżone. Krem pod prysznic spełnia swoją rolę. Nie uczula- stosowało go również dziecko. Dobra cena w promocji. ZALETY: - atrakcyjna cena w promocji, - poręczne, przezroczyste opakowanie, - bardzo dobrze się pieni, - oczyszcza, odświeża, delikatnie nawilża, - nie uczula, - wydajny. WADY : - zapach.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    24 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • KIN0183
    KIN0183
    4 / 5
    1 kwietnia 2020 o 16:17
    Dobry ale sądziłam że zapach będzie lepszy :)
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel zakupiłam jakieś 3 tyg.temu u konsultantki jako nowość. Lubię żele firmy Orfilame i kilka opakowań mam już za sobą:). Żel ma ładna szatę graficzną przyciągającą oko ;) i przezroczystą butelkę więc widzimy ile jeszcze go zostało. Pojemność żelu 250ml . Konsystencja żelu, gęstsza niż standardowe żele ( ale taka sama jak wszystkie żele tej serii z Oriflame) kremowa, kolor różowo perłowy. Malutkim munisem jest zapach, ponieważ spodziewałam się po potarciu pachnącej strony ( wiem że to nie jest wyznacznik zapachu ) że będzie bardziej kwiatowy , a tu się okazało że żel ma zapach kwiatów ale trochę innych niż na pachnącej stronie,nawet nie umiem tego opisać jakich. Samo działanie żelu dobre, wystarczy niewielka ilość, dobrze się pieni, nie wysusza skóry po wytarciu się ręcznikiem ( ja mam suchą skórę więc zwarcam na to uwagę ). Zapach na skórze nie utrzymuje się zbyt długo. Przez to ,że wystarczy niewiele żelu, produkt jest wydajny. Nie wiem czy zakupię ten produkt jeszcze raz.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    10 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.