Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Peelingi do ciała

Manufaktura Piękna Cukrowy peeling do ciała `Modżajto` 

3,5 na 56 opinii

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 7 stycznia 2025 o 1:20
    Cukrowy peeling do ciała w klimacie modżajto
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Całkiem fajny peeling do ciała. Drobinki dobrze oczyszczają skórę, a po zmyciu produktu pozostaje lekki film na skórze, przez co jest ona lepiej nawilżona. Zapach jest lekko orzeźwiający, limonkowo-miętowy, przez co dobrze się sprawdzi w lato. Co prawda nie jest to moja ulubiona wersja zapachowa z Manufaktury Piękna, bo wolę np. słodszy wariant „hawajski klimat”, ale nie zmienia to faktu, że ten peeling jest dobrym produktem.
    Zalety:
    • Orzeźwiający zapach
    • Oczyszcza i nawilża
    • Dobry skład
    • Polska marka
    Wady:
    • Cena (w promocji 22,49 zł)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Iccgk
    Iccgk
    4 / 5
    29 października 2024 o 16:43
    Bardzo ładny zapach, dobra jakość
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Cukrowy peeling do ciała `Modżajto` od Manufaktura Piękna to produkt, który od razu zwrócił moją uwagę swoim orzeźwiającym zapachem i obietnicą intensywnego złuszczenia. Po kilku użyciach mogę śmiało powiedzieć, że spełnia moje oczekiwania w zakresie skuteczności. Peeling ma odpowiednią konsystencję, która łączy w sobie cukrowe drobinki z nawilżającą bazą, co sprawia, że aplikacja jest przyjemna i komfortowa. Zaraz po użyciu skóra staje się gładka, miękka i dobrze nawilżona. Zapach `Modżajto`, z nutami mięty i limonki, jest niezwykle orzeźwiający i idealny na letnie dni, dodając energii podczas codziennej pielęgnacji. Cukrowe drobinki skutecznie usuwają martwy naskórek, pozostawiając uczucie świeżości i lekkości, co bardzo mi odpowiada.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 maja 2023 o 23:47
    Najgorszy peeling jaki istnieje :(
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Peeling choć zapach ma świeży i przyjemny to odpycha swoim działaniem, po nałożeniu go na skórę bardzo ciężko go zmyć. Robi się warstwa śliska jak po jakimś smarze samochodowym. Ciężko go zmyć wodą i jedyne co pomaga to szorstka strona gąbki. W życiu nikomu go nie polecę bo to tylko wydatek pieniędzy i nerwy przy próbie zmycia go ze skóry. A do tego szybko się rozpuszcza i robi się konsystencja rozpuszczonego, ciągnącego się lizaka.
    Zalety:
    • Zapach
    Wady:
    • Ciężki do zmycia
    • Mało skuteczny
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 marca 2023 o 13:55
    Peeling rewelacyjnie złuszcza naskórek, pozostawiając skórę gładką i mięciutką. Limonkowo-miętowy zapach pobudza i orzeźwia. Chociaż boli mnie mała wydajność kosmetyku, myślę że jeszcze kiedyś do niego wrócę.
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    To moje pierwsze spotkanie z Manufakturą Piękna. Do tej pory używałam mojego ukochanego peelingu kawowego z Niuqi, ale nie sposób nie przyznać, że po moim ulubieńcu cała wanna/prysznic nadaje się do porządnego mycia. Postanowiłam poszukać tak samo dobrego w działaniu peelingu, ale takiego który nie będzie tak brudził łazienki. Jestem zaskoczona, że poszło mi tak szybko! Zainteresowanie się peelingami od 'Manufaktury Piękna' było strzałem w dziesiątkę! Mam skórę suchą, łuszczącą się, więc peelingi i balsamy to must have mojej pielęgnacji. Lubię mocne, mechaniczne zdzieraki, więc najchętniej sięgam po peelingi cukrowe i solne. Manufakturę Piękna zauważyłam w Rossmanie. Cena regularna 29,99 zł jak dla mnie jest trochę wysoka, bo za peelingi płacę nie więcej niż 20 złotych. Udało mi się upolować go za 19,99 i uważam, że to uczciwa cena biorąc pod uwagę i wydajność, która niestety jest słaba. Opakowanie to prosty, plastikowy słoik z nakrętką. Szata graficzna jest bardzo minimalistyczna, bez krzykliwych haseł. Na pierwszym planie mamy najważniejsze informacje o kosmetyku. Na bokach etykiety mamy informację o składzie, przeznaczeniu kosmetyku. Sam peeling jest dodatkowo zabezpieczony folią ochronną. Peeling jest bardzo suchy, ma grube ziarna cukru. Należy nanosić go ostrożnie, najlepiej lekko zwilżając wodą, inaczej większość kosmetyku wyląduje w wannie. Po kilku aplikacjach zorientowałam się, że na spodzie zbiera się bardziej 'mokra' część kosmetyku i od tego momentu przed użyciem starałam się lekko wymieszać część suchą z mokrą. Peeling nanosiłam okrężnymi ruchami na ciało, potem wszystko zmywałam. Po zabiegu skóra jest dobrze oczyszczona i pozbawiona martwego naskórka. Dzięki olejom zawartym w składzie skóra jest nawilżona i odżywiona, ale nie na tyle abym mogła odpuścić sobie balsam. Moje oczekiwania zostały spełnione. Uważam, że kosmetyk jest warty uwagi, ale nie kupiłabym go w cenie regularnej.
    Zalety:
    • ładny skład
    • skład 96% pochodzenia naturalnego
    • opakowanie z recyklingu
    • wegańska formuła
    • ciekawy, orzeźwiający zapach
    • praktyczne opakowanie
    Wady:
    • bardzo słaba wydajność
    • cena regularna jak dla mnie za wysoka
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    57 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 marca 2023 o 9:13
    Dobry zdzierak
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Peelingu używam z musem do kąpieli tej samej firmy. Jest to klasyczny zdzierak, gruboziarnisty, nie wywołuje u mnie żadnej reakcji alergicznej. Konsystencja dość sucha, ciężko się nakłada i łatwo kruszy się podczas aplikacji, ale umiejętne stosowanie to minimalizuje. Olejek jest bardzo delikatny, wyczuwalny na skórze ale szybko się wchłania. Mnie to odpowiada bo nie lubię takiej klejąco-tłustej warstwy na całą noc jaką fundują mi niektóre peelingi. Co do zapachu, kwestia gustu. Fakt ze jest bardzo mocnym utrzymuje się na skórze dość długo. Ale pachnie połączeniem limonki i mięty. Przy czym zdecydowanie więcej czuć tej kwaśnej limonki. Nieco chemiczny, ale trafiały mi się gorsze zapachy.
    Zalety:
    • Dobrze zdziera
    • Nawilża
    • Długo pachnie
    Wady:
    • Sypiąca się formuła utrudnia aplikacje
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    9 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.