Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Max Mara Le Parfum EDP 

4 na 537 opinii
flame7 hitów!
38% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 38% osób
Nasi użytkownicy zostawili 37 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • Katefit
    Katefit
    3 / 5
    25 stycznia 2020 o 13:21
    Piżmo, pudrowe piżmo
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka próbek
    Chciałam je polubić, po testach próbkowych jednak mówię dzięki. Piżmo, dużo piżma i pudrowych nut. To ja wyczuwam, może k5toś nie więcej wrażeń, ale na mojej skórze nie ma więcej. Nie jest to mój typ.
    Zalety:
    • Flakon, kolor, unikalność
    Wady:
    • oczekiwania przerosły rzeczywistość, za dużo piżma
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 września 2015 o 11:49
    Powiew delikatnośći
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Zapach dostałam dawno, jakoś teraz zabrałam za testy i jestem pod wrażeniem. Butelka prosta, klasyczna a skrywa w sobie coś ciekawego. Zapach jest bardzo delikatny, kobiecy - ale nie jest to typowy świeżak, słodziak czy dusiciel. To jest coś, w czym dobrze może czuć się każda z nas, bo na prawdę nie przytłacza. Idealny na dzień, do pracy a nawet na randkę. Dla mnie to zapach blisko skórny, nie będziemy nieść ogona za sobą. Nie mniej jednak polecam. Pół gwiazdki odjęłam za trwałość. Używam tego produktu od: miesiąca (ale leżał od dawna w szafce) Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 sierpnia 2014 o 11:51
    Zapach trudny, ale ile się w nim dzieje!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Taki to już mój pech: po wieloletnich poszukiwaniach udało m się odnaleźc swój zapach, ten jedyny i taki "mój", no i został wycofany ze sprzedaży w Polsce :( Le Parfum nie jest dla kazdego, bo nie jest to zapach łatwy. Ja w nim czuję sporo pieprzu, jest też trochę mydlany, ale jedynie w tle i jest to bardzo przyjemny akcent. Zapach bardzo elegancki i dodający pewności siebie, zarówno do eleganckiej sukienki na wieczór, jak i na spotkanie biznesowe. Unikalny - drugiego takiego jeszcze nie wąchałam. Nie jest też bardzo popularny. Spotkałam się z wieloma komplementami, że ładnie pachnę. Trwały i rozwijający się. Używam tego produktu od: kilka lat Ilość zużytych opakowań: dwa 60ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 stycznia 2014 o 23:35
    Zapach skrojony na miarę
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Gdy po raz pierwszy ujrzałam ten cudowny flakonik w perfumerii, oniemiałam z zachwytu. Prosta, minimalistyczna forma, bez żadnych cudów, świecidełek, a jednak coś sprawiało, że mój wzrok był skierowany tylko na nią. Natychmiast zapragnęłam przekonać się, co skrywa ta urocza buteleczka. Intuicja nie zawiodła, zapach okazał się bardzo intrygujący i niestandardowy. Nie byłam w stanie przyrównać go do niczego innego, jednak po kilku minutach stwierdziłam, że mimo początkowego zauroczenia Le Parfum jest dla mnie zbyt pieprzny, wręcz duszący. Wróciłam do domu, ale przez kolejne dni ciągle powracałam myślami do tego zapachu. W końcu zdecydowałam się skonfrontować po raz drugi z Max Marą.. no i.... stało się! Stwierdziłam że to jest to! Zapach jest na pewno nietuzinkowy, wyraźnie wyczuwalna jest nuta różowego pieprzu. Nie są to typowe słodkie perfumy kwiatowe, nie spodobają się fankom różowej Escady lub Lacosty. Do Le Parfum trzeba dojrzeć. Jest to zapach skrojony na miarę kobiety, która wie, czego chce. Z moich osobistych obserwacji wynika, że zapach nie podoba się jakoś szczególnie facetom, ale przyciąga damską uwagę. To zdecydowanie zapach dla indywidualistek, dla kobiet poszukujących czegoś nietypowego. Max Mara Le Parfum to po prostu mistrzyni elegancji i dobrego smaku - intrygująca, tajemnicza, zdecydowana. Plusy: +zapach wspaniale rozwija się wraz z upływem czasu, nie pachnie jednostajnie, + piękny flakon +trwałość - ja wyczuwam go na mojej skórze nawet po 8 godzinach Minusy: -nie jest to zapach z warkoczem, po 30 minutach pachnie wciąż intensywnie, ale jedynie przy skórze (za to odejmuję pół gwiazdki)
    Produkt kupił/a w
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • gidran
    gidran
    3 / 5
    30 grudnia 2013 o 22:09
    Ostry, chłodny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Zapach bardzo kobiecy, elegancki, wręcz dystyngowany. Daje ciekawy efekt chłodnej, nawet mroźnej świeżości, z którym wcześniej się nie spotkałam. Bardzo trwały, raczej przyskórny. Ogólnie bardzo ładny, nieszkodliwy zapach cytrusowo/kwiatowo/piżmowy. Mnie jednak nie ujął na tyle, by go zatrzymać, może dlatego, że jestem zmarźlakiem i w perfumach szukam raczej ocieplenia. Flakon taki sobie, raczej nieporęczny, ale bardzo ładnie zapakowany. Używam tego produktu od: kilka miesięcy Ilość zużytych opakowań: 50 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.