Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Kenzo Flower by Kenzo Essentielle EDP 

4,2 na 59 opinii
flame2 hity!
67% kupi ponownie

Porównaj ceny

ceneo
Kenzo Flower Essentielle Woman Woda perfumowana spray 45ml
245,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,2 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 67% osób
  • 16 listopada 2014 o 22:42
    Mak, który stał się legendą...
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Zapach, który odmienił świat perfumiarstwa. Mak u Kenzo jest delikatnie słodki, pudrowy, a z drugiej strony dziki, nieujarzmiony, intrygujący, nieodgadniony. Z czasem traci swój pazur, ukazując swą subtelniejszą stronę. Zapach o jaki w dzisiejszych czasach naprawdę trudno. Flakon prosty, aczkolwiek piękny w swej prostocie. Używam tego produktu od: 2014 roku Ilość zużytych opakowań: 1 próbka z atomizerem o pojemności 1,5 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 maja 2013 o 13:07
    Świetny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kobiecy, zwiewny, kwiatowy, ciekawy, świeży :) Idealny i dla kobiet i dla dziewcząt. Zapach utrzymuje się dość długo, pachnie tak samo jak przy nałożeniu. Zawsze gdy mam go na sobie dostaję więcej komplementów i pytań, co to za perfumy :) Więc chyba jest coś na rzeczy. Szczerze polecam, jest baaardzo fajny.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 grudnia 2012 o 17:46
    absolutnie ulubiony
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    To już moja trzecia butelka tych perfum i zdecydowanie nie zdradzę ich dla innych. Niesamowity charakterystyczny, intensywny zapach, niezwykle trwały. Kocham go! Używam tego produktu od: 3 lat Ilość zużytych opakowań: w trakcie 3
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 sierpnia 2012 o 12:20
    Trzeba lubić...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    by kupić i używać. Pierwszy raz miałam z nim styczność jakiś czas temu gdzieś w 2005r. i był ok. Jakiś gruuuby czas później dostałam go w prezencie, powąchałam a tu no cóż...zapach mocny, o wiele za mocny i przytłaczający. Chyba, a raczej na pewno "ulepszyli" wersję, lecz opakowanie pozostało identyczne. Obecnie używam go od czasu do czasu np. gdy wybieram się do sklepu... i jeszcze go męczę. Na specjalne okazje się nie nadaje, gdyż zapach po prostu mi nie odpowiada. Używam tego produktu od: jak powyżej, z długą przerwą :) Ilość zużytych opakowań: 2 prawie całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • vega_80
    vega_80
    5 / 5
    1 lutego 2012 o 17:27
    Mój (drugi) nr 1 :-P
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Myślałam, że Flower na zawsze zostanie moim numerem 1. W klasyku kocham przede wszystkim cudną pudrową nutę i byłam przekonana, że Flower Essentielle będą dużo słabszym jego klonem, a jednak po pierwszym psiknięciu na nadgarstek wiedziałam, że muszę go mieć, najlepiej natychmiast. Ma mniej pudru, jednak rozwija się dużo lepiej niż Flower. Piękna róża delikatnie uwodzi, a kadzidło dodaje zmysłowości. Ten zapach na pewno jest bardziej kobiecy i zauważalny przez otoczenie. Jedyny jego minus to troszkę słabsza trwałość, ale wcale mi to nie przeszkadza. I tak go uwielbiam. Używam tego produktu od: kilku dni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.