Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Hugo Boss Boss Alive EDT 

2,7 na 53 opinie
33% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 33% osób
  • 7 marca 2024 o 22:47
    Aktualnie numer jeden
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Aktualnie jest to mój ulubiony zapach, którego używam najczęściej. Ma ładny, prosty i elegancki flakon i piękny zapach. Nie jest zbyt intensywny, raczej tajemniczy i pociągający. Nie lubię świeżych, cytrusowych zapachów i ten zdecydowanie taki nie jest. Wyczuwa się raczej delikatne kwiaty, coś jak lilia wodna. Tylko nie sztucznie stworzony zapach lilii, a prawdziwej, takiej żywej, naturalnej. Może odrobinę jest to też zapach szyprowy. Nie bardzo rozumiem poprzednie recenzje, bo akurat jest on trwały i to całkiem nieźle. Kurtka pachnie jeszcze parę ładnych dni, a zamknięta w szafie jeszcze dłużej. Mam kolejny flakon, tym razem przywieziony z zagranicy i co do trwałości jestem pewna, że jest naprawdę długo utrzymujący się.
    Zalety:
    • Trwałość, zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 lutego 2023 o 11:31
    Cytynowy gniot
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Czas na perfumy cytrusowe – Hugo Boss – Boss Alive w wersji Eau de Toilette Niestety z cytrusowymi perfumami nie jest mi po drodze, jednak czasem w szczególności w okresie letnim lubię sobie pozwolić na jakiegoś cytyniaczka. Alive to taki właśnie cytyniaczek. Pachnie cytryną i jakimś bliżej nie określonym białym kwiatkiem. Próżno tu szukać róży, czy nut drzewnych. Zapach jest wyjątkowo płaski, o fatalnej trwałości i projekcji. Nie ewoluuje. Nie zmienia się, a jedyne co możemy zaobserwować, to powolne jego wygaszanie. Nie lubię zbytnio przekombinowanych zapachów z niekończącą się listą nut zapachowych, chociaż jest to zawsze wyzwanie, gdy sama staram się wychwycić poszczególne nuty w kompozycji. Niestety tutaj jest nie lada wyzwanie, gdyż cytryna gra pierwsze skrzypce i nie dopuszcza do głosu pozostałych nut. Masakra. Trwałość 2/5 Kompozycja: 1/5 Projekcja: 2/5 Cena: 4/5 Moja ocena: 1/5 Nuty głowy: Mandarynka, jabłko, magnolia, cytryna Nuty serca: Jaśmin wielkolistny, szałwia muszkatołowa, róża majowa Nuty bazy: Drzewo sandałowe, cedr, mech
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 kwietnia 2021 o 11:16
    Bardzo słaba trwałość
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:próbka
    Wykorzystał/a:jedna próbka
    Woda toaletowa Alive jest typowym świeżym zapachem z mocno wyczuwalnymi białymi kwiatami. Zdecydowanie dzienny zapach. Spodoba się kobietom, które lubią wiosenne, kobiece, świeże, bezpieczne zapachy. Dla mnie jest zbyt pospolity, po wykorzystaniu próbki wiem, że nie kupię pełnowymiarowego flakonu. Zapach jest kwestią gustu, natomiast dużą wadą tej wody toaletowej jest jej słaba trwałość - na mnie wyczuwalna jest około 2 godziny. Podsumowując, jeśli ktoś lubi świeże, bezpieczne zapachy, powinien wypróbować Alive EDT, ale musi liczyć się ze słabą trwałością.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.