Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Alfred Sung SHI EDP 

4,1 na 515 opinii
40% kupi ponownie

Porównaj ceny

ceneo
Alfred Sung Shi Woda Perfumowana 50ml
121,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,1 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 40% osób
Nasi użytkownicy zostawili 15 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • mona30
    mona30
    4 / 5
    7 maja 2013 o 11:28
    Nieinwazyjny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Dla mnie to zapach na lato, delikatny ale wyczuwalny, wodno- kwiatowy i przy tym niedrogi jak na tak dobry zapach. Faktycznie przypomina zapach płynącego strumienia z jego roślinnością i kwitnącymi kwiatami wokół. Bardzo polecany osobom z wrażliwym nosem. Koleżanka z pracy gdy go wyczuła od razo kupiła 2 flachy, zawsze narzekała, że używam mocnych i migrenogennych zapachów, a tu patrz taka niespodzianka. Używam tego produktu od: od 4 lat Ilość zużytych opakowań: 100ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • ennkaa
    ennkaa
    4 / 5
    27 maja 2011 o 0:08
    Bardzo przyjemna kropla wody:)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Do tego zapachu podchodziłam całkiem od nie tej strony co trzeba. Znaczy się od...flakonu. \\nPrzeglądałam sobie net i nagle ujrzałam cudowny flakonik, idealnie w moim stylu. Oczyma wyobraźni już to cudo widziałam w mojej kolekcji i nawet specjalnie nie wnikając w zawartość, kupiłam w ciemno. \\nCo się okazało?...mianowicie,że to co sobie uroiłam w głowie na podstawie opisów i flakonu to jest dokładnie to co we flakonie! Nie ma żadnej niespodzianki. Dzieło jest spójne i skończone. Zapach pachnie dokładnie jak wygląda. Jak kropla zimnej, mocno schłodzonej wody. To nie jest zapach wody w letnim skwarze ani strumyka w lesie. To zapach wody sączącej się raczej z....kruszarki do lodu! To zapach drinka z lodem, podanego w chłodny wieczór na tarasie wieżowca. Zasadniczo świeżaków nie lubię. Ale to jest świeżak. Tylko nie taki wietrzny czy cytrynowy. To jest sama świeżość wydestylowana z ogórków czy innych ozonów. Do tego czuć też kilka kropel słodyczy czy raczej takiego drzewnego pazurka w słodkim wydaniu. Ale to jest taki cień, który wyostrza a jednocześnie ociepla zapach. \\nGeneralnie flakon i zapach genialne! Ale..niestety..jest duże ALE. \\nJest kompletnie nietrwały! Mogę go używać co godzinę. I to nie jest kwestia mojego nosa. Na mnie ten zapach ulatnia się w parę minut ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu:(
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 30 marca 2011 o 14:58
    Wiosenny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Dostałam swoją flaszeczkę gdy byłam przeziębiona i tak jakoś testy się odwlekły :) Jednak teraz noszę Shi z przyjemnością. Jest to świeżak, bardzo wiosenny i radosny, wyjątkowo dobrze zmieszany ;) Szala zapachu nie przechyla się w żadną stronę - nie jest ani zbyt wodnisty, ani nie jest zbyt słodki. Ta równowaga podoba mi się bardzo. Pierwszy akcent jest wodny, kolejny cytrusowy, kończący piżmowo-drzewny. Jednak żaden nie wybija się na pierwszy plan, raczej zazębiają się :D Trwałość jest taka sobie: przy skromnym użyciu ok. 4godz. Buletka ładna [ale tu nie jestem obiektywna, bo prawie każde szkiełko mnie zachwyca :) ] Zaznaczyłam, że więcej nie kupię, bo to zdecydowanie nie moja kategoria zapachowa, ale w ramach wiosennego eksperymentu zużyję swoja porcję do końca ;) Używam tego produktu od: ok. miesiąca Ilość zużytych opakowań: 5ml/50ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Vanilla
    Vanilla
    3 / 5
    25 kwietnia 2010 o 14:24
    bez zachwytów
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Zapach bardzo rozmytych i rozwodnionych kwiatków. Nie jest zły, ale ja za czymś takim nie przepadam. Gdyby jeszcze Shi miały jakaś głębię... a tu nic, po czasie pojawiają się kwaśne nuty, a to już w ogóle mnie zniechęca. Zapach jest bardzo delikatny, kwiatowy (czytaj: rozwdnione kwiatki), nietrwały... ja nie czuję w nich żadnej przestrzeni. Butelka fajna. Używam tego produktu od: już nie używam Ilość zużytych opakowań: miałam jedno i puściłam dalej
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 stycznia 2009 o 6:03
    zapach wody
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Shi zdobyłam na wizazowym targowisku, oczywiście w ciemno;) Generalnie preferuję cięższe wonie, ale czasem mam też ochotę na coś lekkiego. Shi to właśnie zapach czystej, żródlanej wody. Nie jest cytrusowy(broń Boże), nie czuję tam tak wszechobecnej w zapachach wodnych lilii wodnej(i całe szczęście). Da się również wyczuć odrobinę soku ze świeżych łodyg, albo delikatny zapach soczystej wiosennej trawy, ale nie są to nuty dominujące. Generalnie fajny, bardzo przyjemny zapach-ZAPACH WODY:) Bardzo podoba się mężczyznom w moim otoczeniu;) Używam tego produktu od:miesiąca Ilość zużytych opakowań:w trakcie 50ml+ perfumowany balsam do ciała
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.