Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Oriflame Discover, Japanese Ceremony, Żel pod prysznic 

3,6 na 55 opinii
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,6 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • 27 listopada 2018 o 18:41
    Przyjemny do codziennego stosowania
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel Japanese Ceremony jest całkiem przyjemnym produktem. Bardzo lubię żele pod prysznic, ze względu na ich zapachy. Powoduje to też, że często je zmieniam przerzucając się z owocowych na kwiatowe lub te bardziej delikatne w zależności od nastroju. Ten produkt ma przyjemny, delikatny i świeży zapach. Nie jest jednak zbyt trwały, bo czuję go tylko podczas prysznica, ale już nie na skórze po użyciu. Żel nie podrażnia skóry wrażliwej, pieni się tak jak powinien (bez morza piany) i bardzo fajnie odświeża. Konsystencja nie jest ani gęsta, ani wodnista, jednak nie jest to zbyt wydajny produkt, biorąc pod uwagę również jego regularną cenę.
    Zalety:
    • przyjemny, świeży zapach
    • nie podrażnia
    • dobrze się pieni
    • butelka jest bardzo wygodna
    Wady:
    • wydajność
    • regularna cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 czerwca 2018 o 21:44
    Mnie również nie ujął
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Człowiek już tyle lat na tym świecie żyje, a nadal się daje złapać na obietnice producentów... ;-) Wszystko co niesie ze sobą obietnicę aromatu zielonej herbaty biorę w ciemno, więc i tego żelu nie mogłam nie zamówić. Generalnie od żeli pod prysznic nie wymagam zbyt wiele, ale zapach jest dla mnie istotną kwestią, bo to on działa na zmysły i pozwala nam się zrelaksować po całym dniu i pobudzić do działania rano. Tutaj niby jest przyjemnie kwiatowo-herbacianie, ale ten zapach jest taki jakiś bez wyrazu i przypomina mi trochę płyny do sprzątania. Szału nie było. Nawet kolor ma taki jakby wypłukany, wyblakły, zielonkawy. Jeśli chodzi o właściwości myjące, to nie mam mu nic do zarzucenia. Nie jest mocno gęsty, ale dobrze się pieni, myje bez problemu, odświeża ciało i nie powoduje przesuszenia skóry. Nie podrażnia. Dobrze się spłukuje. Skład jest słaby, jak cała reszta żeli spod szyldu Oriflame. Butelka przezroczysta, plastikowa. Zamykana na zatrzask, który działa bez zarzutu - łatwo się otwiera i zamyka. Pod koniec można bez problemu postawić butelkę na zakrętce. Dostępne są 2 wielkości - 250 i 400 ml. Ceny regularnej bym nie zapłaciła za taki zwykły żel, ale w promocji można wziąć na spróbowanie.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 czerwca 2018 o 22:10
    Przyzwoity
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel ma delikatny, przyjemny zapach. Nieźle się pieni i myje, czyli swoje zadanie spełnia dobrze. Nie wysusza skóry, nie podrażnia, nie uczula. Jest wydajny. Minus dla otwarcia buteleczki, na którym można połamać sobie paznokcie. Jego regularna cena też jest nieco wygórowana.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • emma-e4
    emma-e4
    3 / 5
    11 lipca 2017 o 11:09
    do zużycia i zapomnienia
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel jak setki innych, które przez moment zajmowały półkę. Ładnie pachnie, zielona herbata i kwiaty, dobrze się pieni, myje. Ale ta wydajność - 3 tygodnie i to na przemian z innymi. Nie wiem czy wystarczył choć na 10 użyć.
    Zalety:
    • zapach, choć nie jest wyróżniający się
    Wady:
    • wydajność
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • ankway
    ankway
    4 / 5
    13 maja 2016 o 18:56
    Nihil novi- Taki, jakich pełno na rynku.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Główne zadanie, jakie przed żelem pod prysznic stoi- mycie zostało zrealizowane. Zapach również całkiem przyjemny. Żadnego klimatu ,,japanese ceremony", jak obiecuje producent, nie poczułam. Nigdy więcej przypadkowych zakupów u konsultantki, tylko dlatego, że jest nowy katalog. Zachęciło mnie ładne opakowanie i opis, ale myślę, że na rynku jest mnóstwo tańszych i lepszych zamienników.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    U konsultantki
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.