Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Kenzo L'eau par Kenzo Pour Homme EDT 

3,7 na 527 opinii
22% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 22% osób
Nasi użytkownicy zostawili 27 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 15 października 2023 o 18:23
    Ulubiony perfum mojego męża
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Bardzo lubię, kiedy mój mąż pachnie Kenzo L'eau par, jest to jeden z moich ulubieńców. Kenzo L'eau par to zapach, który łączy w sobie świeżość z elegancją. Jego owocowe nuty sprawiają, że jest to zapach wyjątkowy i orzeźwiający. Szczególnie sprawdzi się dobrze na letnie dni, podkreśli indywidualny styl. Trwałość tego zapachu jest bardzo dobra, utrzymuje się na skórze przez kilka godzin. Na uwagę zasługuje prosta, minimalistyczna butelka, która podkreśla elegancję produktu.
    Zalety:
    • Świeży zapach,
    • Ładna butelka,
    • Długotrwały zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 31 grudnia 2017 o 22:29
    Morska bryza zamknięta w małej buteleczce
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Uwielbiam markę KENZO, a ten zapach to jedne z moich ulubionych perfum. To zdecydowanie najlepszy świeży zapach jaki znam. Trochę cytrynowy, trochę korzenny... Na lato jest świetny! Perfumy kojarzą mi się z riwierą francuską, lazurową wodą i stoickim spokojem. Trwałość perfum to mniej więcej 4-6h.
    Zalety:
    • oryginalny zapach, nie pachnie "ogórem" jak większość letnich zapachów
    • piękny flakon
    • trwałość
    • często w promocjach w drogerii
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 4 kwietnia 2013 o 17:29
    swieże ogórki z pieprzem
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Niby ciekawy, niby fajny, ale jednak mnie nie przekonuje. Za dużo tego pieprzu chyba... Nie smierdzi, nie narzuca się, nie odrzuca, nie rzuca na kolana. Taki plus, że z taniością i tandetą nie ma nic wspólnego. Może po prostu nie w moim guście. Sic! Używam tego produktu od: 2012 Ilość zużytych opakowań: testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 lipca 2012 o 0:06
    Delikatny, subtelny cytrusek
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Zapachu używa mój chłopak, zamiennie z Givenchy Blue Label i jakimś zapachem z Burberry. Zapach jest bardzo delikatny, świeży, orzeźwiający, idealny na lato. Taki optymistyczny, pełen energii. Nie jest duszący i co najważniejsze nie boli mnie po nim głowa. Jest mało nachalny i nie pozostaje po nim swądek jeśli osoba nim spryskana opuści pomieszczenie. Zapach jest trwały, starcza na pół roku codziennego stosowania. Używam tego produktu od: używa go chłopak, od ok. 2 lat Ilość zużytych opakowań: 2 opak. 100ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 6 stycznia 2011 o 8:01
    Kenzo - czyli jak powinno pachnieć w luksusowej łazience
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Perfumy Kenzo dostałem na urodziny. Wąchając je prosto z korka zapach wydawał się bardzo ładny. Czar prysł po spryskaniu skóry. Niby w nutach zapachowych jasno stoi: yuzu, liście lotosu, mięta wodna, zielony pieprz, mandarynka, lilia wodna, drewno różane, piżmo. Trzeba być jednak chyba mistrzem, żeby powiedzieć po pierwszym kontakcie, że L’ Eau par cos takowego w sobie posiada. Pachnie wręcz w „chamski” sposób cytryną i odświeżaczem łazienkowym powietrza, dodam morskim- i to chyba w założeniu ma imitować butelka- ruch wody, tej łazienkowej. A nuty dają o sobie znać w taki sposób, iż owy wytwór z godziny na godzinę ( a trwałość ma kiepską), jest wyczuwalny coraz słabiej i na tym się kończy „ów koncert luksusu i zapachu”. Próbowałem na upartego doszukać się nawet składników. I przy ponad 30 stopniach na zewnątrz, o dziwo- pojawiła się mandarynka, nie ważne że musiała być cholernie kwaśna bo i tak przypominała cytrynę. Nie wiem czy wtedy nie zawiał wiatr, bo na skórze chłodniej mi się zrobiło, może to mięta wodna, zaraz potem dogrzało znów słońce, i na szyi poczułem ciepło- mamy kolejną nutę piżma. Reszty nie odnalazłem. Najładniej Kenzo pachnie gdy już wietrzeje, wtedy ta mgła jaka zostaje na skórze jest powiedzmy „znośna”? Dla kogo jest zatem Kenzo? Dla hardkorowców lub takich osób, które lubią po prostu pachnieć (nie ważne jaki zapach byleby markowy). Ewentualnie ostatecznie zapachu mogą używać Panie, na nich taka eksplozja cytrusów może będzie ładniej pachnieć (chociaż po recenzjach widać jakby nie bardzo), a na facecie, wyrażając się kolokwialnie, ironicznie, w sposób z lekka wskazujący na brak wychowania, „noszenie L’ Eaupar, to tak jakby świni założyć siodło – w jednym i drugim przypadku beznadziejnie zestawienie wygląda. Kiedy go używać? W momencie gdy odświeżacz łazienkowy się skończy, zawsze można psiknąć. Czy opłaca się kupić? Biorąc pod uwagę, że na dzień dzisiejszy 100 ml kosztuje ok. 130 zl – ponad 200, tańszym i zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest kupno morskiego odświeżacza wyprodukowanego dla dyskontu biedronka plus płynu do mycia naczyń cytrusowego. Wystarczy to umiejętnie wymieszać, nanieść na skórę. O ile w 100% nie otrzymamy identycznego efektu na skórze jak u Kenzo, o tyle będzie on bardzo zbliżony. Warto również pamiętać, że resztę pieniędzy mamy w posiadaniu nadal i możemy spokojnie zakupić coś bardziej wartościowszego. Podsumowując wystawiam 2. Zapach ów nosi szczytne określenie wody toaletowej, i z toaletą jak widać nie tylko mnie się kojarzy… Używam tego produktu od: czerwca 2010 Ilość zużytych opakowań: nie mogę zużyc 10 ml (może mi braknąć lata 2010)
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.