Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Szampony i odżywki dla mężczyzn

Guhl Langzeit Volumen, Blauer Lotus Shampoo Szampon nadający objętość

3 na 55 opinii
40% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 40% osób
  • 15 stycznia 2017 o 21:42
    Super !
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Moze nie nadaje mega objetosci,ale jako jedyny szampon sprawia,ze na drugi dzien moje przetuszczajace sie wlosy sa nadal w formie :) Wlosy po nim sa puszyste,ale nie w zly sposob tylko bardzo przyjemny,swietnie sie pieni,pieknie pachnie,odejmuje gwiazdke za to,ze objetosci ogromnej nie ma,ale jakas jest,nie zgadzam sie z opiniami,ze jest to niewypal ;) Zalety: zapach cena objetosc swiezosc Wady za malo podnosi wlosy malo wydajny
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • roadie
    roadie
    1 / 5
    13 sierpnia 2016 o 17:25
    Niewypal roku
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Jeden z gorszych szamponow jakie kiedykolwiek kupilam. Z powodu chwilowej dziury w budzecie zmuszona bylam poszukac czegos tanszego niz moj ukochany szampon bananowy z The Body Shop. Niestety Guhl okazal sie kompletnym niewypalem. Poza tym, ze wlosy sa czyste (myje je codziennie) nie robi praktycznie nic: nie dodaje objetosci ani blasku, nie nawilza, zapach tez bez rewelacji. Najwiekszym minusem wg mnie jest niesamowita ilosc piany, nawet przy uzyciu minimalnej ilosci szamponu. Szampon dosyc wydajny - zmuszam sie do uzycia raz na jakis czas i wciaz nie widac konca butelki.... Podsumowujac: + stosunkowo niska cena -/+ zapach neutralny - za bardzo sie pieni - nie dodaje objetosci, ani blasku
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Inna drogeria
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 października 2013 o 0:24
    Zdecydowanie nie!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Kosmetyk zakupilam przez przypadek w jednej z niemieckich drogerii, zachecona informacja na etykiecie, spodziewajac sie bardziej spektakularnego efektu, jednakze w rezultacie jestem niezmiernie zawiedziona \'efektem\'. W przypadku moich wlosow sa to: - bardzo dlugie (siegajace niemalze pasa), kolor: ciemny blond z polyskiem rudego. - lekko suche - minimalnie zniszczone koncowki - pozbawione objetosci Poniewaz moje wlosy nie posiadaja objetosci, postanowilam przetestowac kilka kosmetykow, dzieki ktorym (wedlug zapewnien producentow) owa objetosc zyskaja. Sa to tylko obietnice producentow, ten produkt wcale NIE NADAJE OBJETOSCI!! Wrecz pozbawia wlosy objetosci, pozostawiajac je rowniez przetluszczone!!! Normalnie myje wlosy co drugi dzien, w przypadku GUHL jest to codzienne mycie.... Dodatkowo wysusza wlosy i ma sredni zapach. Po cenie jaka ustalil producent- spodziewalam sie lepszego produktu, ktory poradzi sobie z problemem jakim jest brak objetosci.... PLUSY: + wygodne opakowanie + dosc dobrze oczyszcza skore glowy + nie podraznia skory glowy MINUSY: - dostepnosc (Niemcy) - brak nadania efektu objetosci - wysusza wlosy - pogarsza ich kondycje - przetluszcza skore glowy, jak i same wlosy - malo wydajny - wlosy po umyciu nie sa ani gladkie, ani blyszczace Probowalam dac kolejna szanse temu szamponowi, jednakze z kolejnym uzyciem z kondycja wlosow jest coraz gorzej, nie chce je narazac na dzialanie niezbyt dobrych kosmetykow, wobec tego niestety ale bede zmuszona wyrzucic koncowke butelki.......... Używam tego produktu od: miesiace Ilość zużytych opakowań: 1 w trakcie
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • MdM
    MdM
    4 / 5
    20 września 2011 o 10:58
    Nie nadaje objetosci :(
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Mam proste wlosy, a co czesto za tym idzie, niezbyt odstajace od skory glowy. Bardzo lubie, gdy sa podniesione u nasady i lekko napuszone (jak to z reguly bywa, czesto chcialoby sie miec to, czego sie nie ma, no ale taka juz nasza natura). Szampon jak na drogeryjne warunki do najtanszych nie nalezy (kupilam w niemieckim DM). Za 200ml zaplacilam okolo 6 euro, ale cena bylaby mi obojetna, gdyby tylko szampon spelnial swoja glowna obietnice, czyli nadawal jakakolwiek objetosc. I o ile - tak jak poprzedniczka - na sam szampon jako taki narzekac absolutnie nie moge, tak priorytetowej dla mnie obietnicy nie spelnia :(. Wielka szkoda :(. Moje wlosy myje srednio okolo 6 razy w tygodniu (nie lubie jak sa po nocy przyklapniete u nasady, a nie znalazlam preparatu, ktory je podniesie bez mycia). Szamponu wystarczy uzyc malusienka ilosc. Na moje wlosy do lopatek wystarczy wielkosc grochu. Wydaje sie to wyjatkowo malo, ale to nie jest typowy szampon, lecz koncentrat, wiec rewelacyjnie sie pieni. Ma tez piekny zapach, to pewnie lotus tak ladnie pachnie. Po umyciu wlosy sa swieze, lsniace, gladkie. Susze je glowa w dol i niestety na objetosci nie zyskuja one wcale. Jestem lekko rozczarowana, bo kupilam do tego szamponu takze spray z tej samej serii i ani samodzielnie, ani w duecie ze sprayem, nie ma zadnego efektu. Szampon nie obciaza wlosow, nie przyczynia sie do ich szybszego przetluszczania. Opakowanie jest dosyc ladne, oraz - co wazne - zgrabne, wiec latwo sie lapie nawet mokra reka, nie wyslizguje sie. Nie wiem czy kupie ponownie. Prawdopodobnie nie, mimo ze jako zwykly szampon nie budzi zastrzezen. Ja nadal szukam czegos, co nada moim wlosom ten napuszony look ;). Edit. Przy sprzataniu znalazlam paragon z zakupu produktow Guhl i okazalo sie, ze szampon kosztowal w DM 3,95 euro, a spray 5,95 euro. Używam tego produktu od: 6 tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 lutego 2009 o 23:56
    Bardzo dobry szampon.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Po zużyciu dwóch butelek różnych szamponów tej formy muszę stwierdzić, że firma Guhl robi dobre szampony.:) Szampon z niebieskim lotosem ma świetny zapach, dobrze się pieni i dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Jest wydajny i dobrze sie go używa. Jest delikatny, nie podrażnia skóry głowy, nie wysusza jej, nie wysusza też włosów. Są po nim miękkie, sprężyste, lekkie, gładkie i lśniące. Nie obciąża, nie powoduje szybszego przetłuszczania, włosy dobrze się po nim układają. Jedyny minus - nie wpływa w żaden sposób na objętość włosów, a powinien. Szkoda, ale to nie znaczy, że nie doceniam go jako świetnego szamponu. Używam tego produktu od: 1,5 miesiąca Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.