Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Davidoff Classic EDT 

4,7 na 53 opinie
flame1 hit!
100% kupi ponownie

Porównaj ceny

ceneo
Davidoff Classic Woda toaletowa 50 ml
599,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 9 listopada 2014 o 23:29
    Najlepszy zapach od Davidoff.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Davidoff Classic... Niełatwo go opisać, ale jednak spróbuję. Po pierwsze, już od pierwszego psiknięcia na skórę wiedziałem, że "to jest to". Niesamowicie ziołowy aromat. Podobno o 6 lat młodszy Relax kojarzy się z absyntem, (możliwe, poznanie Relaxa jeszcze przede mną), no w każdym razie miałem skojarzenia z tym zielonym trunkiem. Nie chcę strzelać w ciemno nutami, ale to pewnie spora ilość bylicy. Jest to absynt "doprawiony" sokiem z limonki, a nie "zwykłą" cytryną. Pachnie mi to tak, jakby ten wywar bulgotał sobie w kociołku. W pewnym momencie, dla nadania jeszcze większego aromatu, ktoś wsypuje garść płatków róży, a za chwilę kolejną garść (albo nawet dwie) suchego tytoniu. W następnej fazie Classic to już coś nieco innego. Róży już nie czuć, tytoń jest jak najbardziej, ale powoli robi miejsce dla innych składników - skóry i kastoreum. Zgadzam się, że kastoreum i skóra (a we wcześniejszej fazie tytoń) sprawiają, że Davidoff jest szorstki, a momentami nawet dosłownie brudny. Niekoniecznie musi to być zapach krwiopijcy, mordercy - ale zdecydowanego faceta, który ubiera się w skóry i (nad)używa papierosów marki Davidoff. Jeden psik z odlewki pozwala mi się cieszyć i napawać zapachem przez prawie 12 h. Tak, to jest "powerhouse" pokroju starego Kourosa czy Antaeusa.Marki, która słynie z wyrobów tytoniowych. Kto to wycofał i dlaczego zastąpił "gunwami" typu Champion, The Game itp - Bóg jeden raczy wiedzieć...
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 sierpnia 2012 o 20:00
    Samiec alfa
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Classic, jak będę go umownie nazywać, jest pierwszym zapachem marki luksusowych wyrobów (m.in. wyroby tytoniowe, perfumy, kawa itp.), której nazwa pochodzi od nazwiska założyciela i długoletniego właściciela firmy - urodzonego w Kijowie Zino Davidoffa. Jego rodzina wyemigrowała z Rosji do Szwajacarii w 1911 roku w związku z antysemityzmem i napiętej sytuacji politycznej. Ojciec Davidoffa, Henri zajmował się produkcją cygar. Zino, jako młody mężczyzna, pracował na plantacjach tytoniu w Ameryce Południowej, a także obserwował produkcję cygar na Kubie. Po powrocie do Europy, Zino kontynuował "rodzinne tradycje" przekuwając zdobytą wiedzę w ogromny sukces finansowy. W 1970 roku, w wieku 64 lat Davidoff sprzedał prawa do marki firmie Oettinger. Sam został ambasadorem nowego koncernu, kierując się dewizą "The Good Life" (której to nazwa zostanie później wykorzystana w jednym z kolejnych zapachów). Tyle słowem wstępu, które pomimo mojej wrodzonej wręcz niechęci do lania wody, było konieczne, aby oddać ducha perfum, o których dziś będę pisał. W otwarciu dominują limonka, bazylia i bylica, które nadają aromatycznego, kręcącego w nosie, ziołowo-przyprawowego charakteru. Bergamotka z cytryną dopełniają swoim cytrusowym charakterem gryzącą i nieco bezkompromisową woń bylicy i bazylii. Wspomniana już limonka jawi mi się jako główny i wybijający się składnik. Otwarcie jest bardzo suche, co potęguje wrażenie, że Davidoff należy do zapachowej wagi ciężkiej. Czuję się jakbym podczas upału przemierzał porośnięte ziołami i chwastami wysuszone zarośla. Nie ma tu ugrzecznionych nut, więc tuż po aplikacji może ogarnąć Was potrzeba wyjścia na świeże powietrze. W sercu do głosu dochodzą tymianek, goździk i jaśmin wraz z pozostałymi składnikiami. Jednak to właśnie tymianek odgrywa tu według mnie pierwsze skrzypce, otulając w dalszym ciągu wyczuwalną limonkę. Zioła z otwarcia nieco się uspokajają i dają nam odetchnąć. Na chwile łapiemy oddech wychodząc z zarośli na otwartą przestrzeń. W tej fazie zapachu Classic zaczyna oddawać swój kapitalny charakter, który jednoznacznie kojarzy mi się z zadymionym pomieszczeniem. Tak, jednoznacznie czujemy tutaj, że mamy do czynienia z zapachem producenta wyrobów tytoniowych. O ile w innych tytoniowych zapachach mamy do czynienia z jego suszonymi liścmi, tak w przypadku Classic mamy do czynienia z czystym, tytoniowym dymem. Zioła z otwarcia i serca układają się w osobliwy sposób i czuję się jakbym siedział właśnie w zadymionym klubie, jednocześnie zaciągając się sowicie dymem z papierosa trzymanego w ustach. Serce trwa dość długo, co gwarantuje nam niesamowite doznania. W związku z bezkompromisowym charakterem tej fazy, polecam umiarkowaną aplikację. W bazie do głosu dochodzą akordy skórzane wraz z delikatną nutą kastoreum (strój bobrowy). Oczywiście całość jest dopełniona delikatnie wyczuwalnymi już składnikami z poprzednich faz. Jest to bardzo przyjemny akord bazy. Sprawia olbrzymią radość noszącemu i wyraźnie, acz nienachalnie zaznacza naszą obecność. Davidoff Classic pachnie jak testosteron w płynie. Zapach nie ma żadnych słodkich akcentów. Jest to zapach dla zdecydowanego i pewnego siebie mężczyzny, który przede wszystkim chce pachnieć... męsko. Nie jest to męskość w stylu "Mężczyzna powinien pachnieć piwem (...)". To zadbany i czysty mężczyzna. Z tym że nie używa kremów pod oczy, ani nie chodzi do kosmetyczki. Nie nosi opuszczonych spodni i apaszek. Nie goli klatki piersiowej (!). Męski, ale jednak nie cham. No i tradycyjnie już słów kilka o obecnej sytuacji zapachu. Jak już napisałem przy okazji Zino Davidoff, "pachnąca" część marki należy obecnie do Coty. Nie wiem kiedy nastąpiło przejęcie i kto stoi za tą decyzją, ale Davidoff Classic obecnie nie jest produkowany. Nie znalazłem w internecie informacji od kiedy, a wspominając moje maile do Coty i ich wymijające odpowiedzi, w tym przypadku wątpię, aby był sens zgłębiania tego faktu. W świetle dzisiejszych trendów decyzja taka absolutnie nie dziwi. Rynek woli świeże, dyskretne i słodkie zapachy. Wątpie aby obecnie ktokolwiek, oprócz nielicznych miłośników prawdziwie męskich woni, czuł się komfortowo w takim zapachu. Bardzo cenię Davidoff Classic za jego niewątpliwie męski i zdecydowany charakter. Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: 50 ml
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • fqjcior
    fqjcior
    4 / 5
    21 listopada 2008 o 9:24
    100% dojrzałej męskości
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Pierwszy męski zapach Davidoffa to apoteoza męskości. Wytworny, klasyczny, zdecydowanie dla dojrzałego dżentelmena. Początek zapachu jest ostry, może nawet nieco "odstręczający", ale warto poczekać, aż rozwinie się na skórze w subtelną ultramęską woń. Davidoff jest wystarczająco trwały (8h), rozwija się na skórze przechodząc klasyczne trzy fazy. Jest dość intensywny, więc trzeba go ostrożnie aplikować (broń Boże "spłukiwać się" nim!). 3-4 psiknięcia pozwolą docenić klasę tego zapachu i cieszyć się nim wiele godzin. Ten niemal niedostępny dziś zapach jest przez wielu uważany za przestarzały, pachnący "staro". Trzeba pamiętać, że jest to kompozycja sprzed niemal ćwierć wieku. Inne były wówczas trendy w modzie, stylu, muzyce..i perfumiarstwie. Mimo to Davidoff wart jest przetestowania, szczególnie jeśli ktoś interesuje się perfumami nieco bardziej, niż przeciętny użytkownik. Pod względem charakteru bez cienia wątpliwości stawiam Davidoffa w jednym rzędzie z CHANEL ANTAEUS, CHANEL POUR MONISIEUR (CONCENTREE), DIOR EAU SAVAGE. Żeby lepiej "zobrazować" charakter tego zapachu - jest on hybrydą ANTAEUSa i POUR MONSIEUR, łączy bowiem "zwierzęcość" i "skórzaność" pierwszego z klasyczną słodką cytrusowością drugiego. Jesli ktoś docenia arcydzieła Polgea - z pewnością doceni Davidoffa. To naprawdę dobry perfum i czasem trudno zrozumieć, dlaczego nie widać go na półkach perfumerii (nawet w internecie!), skoro pozostałe przeze mnie wymienione wody są cały czas w sprzedaży....Używam tego produktu od: 2 tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.