Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Karl Lagerfeld Kapsule, Light EDT 

4 na 51 opinię

Porównaj ceny

ceneo
Karl Lagerfeld Kapsule Light woda toaletowa 30ml spray
116,90  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • Finka2L
    Finka2L
    4 / 5
    18 kwietnia 2010 o 10:21
    ciekawy
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Z calej trylogii Lagerfelda ten podoba mi sie najmniej i jest moim zdaniem najbardziej meski. Co nie znaczy, ze jest brzydki. Jest swiezy, taki ozonowy, ale nie w typie ohydnego Cool Water (tego bym nie zniosla). Wyczuwam tez gorzkie nuty. Calosc interesujaca nie powiem, ale nie rzucil mnie na kolana. Bliskoskorny raczej.Używam tego produktu od:2miesiace Ilość zużytych opakowań:30ml w trakcie na zmiane z innymi EDIT: Musialam oddac go mezowi, bo zle sie jednak w nim czula. Stwierdzam, ze nie pasuje kobiecie. Na moim mezu pachnie swietnie.
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.