Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Jesus del Pozo Halloween Magic EDT 

4 na 52 opinie
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 5 stycznia 2023 o 23:27
    Zaskoczenie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Zaczęło się od próbki :) aż kupiłam pełnowymiarową wodę toaletową. Bardzo ładny flakon. Jak dla mnie zapach mocny, intrygujący. Grupa zapachów kwiatowych. Intensywny, spokojnie wytrzymuje kilka godzin. Nawet mam wrażenie, jakby dopiero po czasie rozkwitał. Sercem zapachu są jaśmin arabski, frezja, piwonia. Głową żółta mandarynka, malina, gruszka, lody. Oczywiście nie mogło zabraknąć w bazie fasoli tonki, wanilii, paczuli. Pierwsze wrażenie - zbyt mocne, ale mają coś w sobie co przyciąga i ma się ochotę wąchać i wąchać by odkryć każdą nutę. Wcale nie są drogie ok. 119 zł za 100ml.
    Zalety:
    • zapach
    • flakon
    • cena
    Wady:
    • średnio trwałe
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • canbria
    canbria
    3 / 5
    20 grudnia 2020 o 14:42
    Za taką trwałość powinien być dużo tańszy
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Weszłam na Wizaż i aż się lekko zdziwiłam, że te perfumy nie mają jeszcze ani jednej recenzji - jestem pierwsza! Dziwne, dziwne, zwłaszcza, że nie jest to żaden niszowy zapach, spokojnie znajdziemy go w Hebe czy Notino. Flakonik tych perfum, a właściwie to wody toaletowej, jest wykonany z matowego szkła, które wizualnie daje jakby zmrożony efekt. Jeśli jesteśmy ciekawi, ile nam jeszcze ich zostało, zawsze można dać buteleczkę pod światło i w ten sposób skontrolować ilość. Perfumy ładnie prezentują się na półce, toaletce. Podoba mi się również połączenie delikatnego różu ze srebrem. Na takiej jakby podstawce u samego dołu, gdy się przyjrzymy zobaczymy wygrawerowaną nazwę firmy, czyli HALLOWEEN. Generalnie rzecz biorąc, flakonik przypomina mi trochę taki klosz, np. taki, który nakładamy na ciasto, by się nie wysuszyło. Wiem, że to może dziwne skojarzenie, ale cóż, chyba zawsze lepsze od... nagrobka, a z tym się spotkałam, czytając z ciekawości recenzje innych Wizażanek przy siostrzanych zapachach tej marki. Wodę toaletową Magic mogłabym w skrócie opisać jako lekką, zwiewną, niewinną i przede wszystkim kwiatową. Przyjemnie otula swoją świeżością, zdecydowanie nie należy do grona mocnych i duszących. Sam zapach jest bardzo ok i w moim stylu, nie czuję jednak by się rozwijał w trakcie dnia. Przez cały czas noszenia jest on płaski i jednowymiarowy. Wyczuwam w nim jaśmin, piwonię, wanilię i fasolę tonkę - te dwie ostatnie są tutaj bazą zapachową. Niestety zapach nie należy do trwałych, u siebie czuję go jakieś 3-4 godziny, co uważam za kiepski wynik, gdy za 30 ml przychodzi nam zapłacić 90 zł. Nie ma co ukrywać, w tym temacie mogło być lepiej. Moim zdaniem ten zapach będzie najlepszy na wiosnę i lato, choć jeśli ktoś chce, spokojnie można go nosić także i cały rok. Raczej do używania w ciągu dnia, na wieczorną randkę jest jak dla mnie zbyt mało wyczuwalny. Niestety ze względu na kiepską trwałość, płaski zapach i wysoką cenę nie jestem w stanie go polecić :(
    Zalety:
    • ładny, lekki kwiatowy zapach
    • ładny flakonik
    Wady:
    • płaski, nie rozwija się w ciągu dnia
    • nietrwały
    • drogi
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    12 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.