Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Oriflame Moon (2012) EDT 

3,7 na 534 opinie
flame1 hit!
38% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 38% osób
Nasi użytkownicy zostawili 34 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • Apelly
    Apelly
    4 / 5
    25 września 2016 o 21:03
    Lekka, przyjemna woda
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    To jedne z moich pierwszych odświeżających perfum. Są to bardzo przyjemne perfumy; świeże, radosne, na lato. Trwałość jednak nie jest zbyt dobra, a szkoda. Perfumy sprawdzą się na co dzień i w pracy.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 listopada 2014 o 15:17
    Przyjemny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Flakonik prosty, poręczny. W środku kryje się świeży, nieprzytłaczający zapach, otulający ciekawą kompozycją. Niestety nie jest zbyt trwały, chociaż ku mojemu zdziwieniu wiele osób stwierdziło, że ładnie pachnę, kiedy akurat miałam go na sobie. Także polubiliśmy się, ale dalej będę szukać tego "jedynego" :) Używam tego produktu od: 3 miesiące Ilość zużytych opakowań: 1 całe opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • shiosai
    shiosai
    4 / 5
    1 listopada 2014 o 9:44
    Świeżość we flakonie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Niezwykle podoba mi się ten zapach. Połączenie mocnej, cytrusowej świeżości z delikatną słodyczą. Perfumy lekkie, zapach nie przytłacza. Minusem jest trwałość. Do samego zapachu nie mogę mieć jednak zastrzeżeń. Używam tego produktu od: Pół roku Ilość zużytych opakowań: Większość opakowania
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Buraska
    Buraska
    4 / 5
    17 kwietnia 2014 o 12:06
    Dość ciekawy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Woda jest świeża i orzeźwiająca, kojarzy mi się z aktywnością, dlatego idealnie pasuje do sportowych ubrań. Nie jest to typowy świeżak. Oprócz cytrusów wyczuwalne są też inne, bardzo ciekawe nuty. Nie jestem pewna, co tworzy tak ciekawy efekt, ale może właśnie połączenie cytrusów z nutami drzewnymi i kwiatowymi i irysem i kardamonem. Oprócz tego wyczuwam też miętę.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 21 marca 2014 o 18:50
    pierwszy zapach 16-latki
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    bylam w liceum zapach moj pierwszy ,ukochany, niezapomniany,pierwsze imprezy,randki,flirty,zimowe noce pelne tajemnic....zapach do tej pory przywoluje bardzo mile pelne wrazen wspomnienia z czasu jak mialam 16 lat...nawet po 15 latach jak czuje ten zapach wywoluje u mnie usmiech kupie go napewno jeszcze nie raz...(swoja droga to bardzo ciekawe ze wlasnie wiele dziewczyn wspomina go jako ten pierwszy niezapomniany zapach.....:))) Używam tego produktu od: czasow liceum..... Ilość zużytych opakowań: 2 lub 3
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.