Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Shilpa Shetty S2 EDT 

3,2 na 55 opinii

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,2 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • SgirlS
    SgirlS
    4 / 5
    22 maja 2011 o 10:11
    Ssquared = zez rozbieżny...
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Kupiłam go przez allegro jak zwykle przy okazji masowych zakupów, więc jeśli chodzi o kwestie finansowe to było warto. Natomiast sam zapach, hmmm... Po prostu wzbudza mieszane uczucia i to nie tylko u mnie. Mama twierdzi, że pachnie jak chemikalia. Brat, że tego zapachu mógłby używać facet. Tata uważa, że zapach jest elegancki. A ja mam tylko jedno skojarzenie, które narzuca mi się tuż po spryskaniu nadgarstka : kompot agrestowo-porzeczkowy, robiony przez moją babcię X lat temu. W ogóle kojarzy mi się z tymi krzakami agrestu - ogródek, trawka, kolce i nawet pachnące liście. Trzeba dodać, że zapach jest faktycznie odrobinę męski, na początku bardzo intensywny, ale potem łagodnieje. Niestety nie rozwija się na skórze. Używam tego produktu od: Pół roku Ilość zużytych opakowań: 1/6 ze 100ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • megi.3
    megi.3
    3 / 5
    2 marca 2011 o 11:49
    Miałam, ale sprzedałam ;)
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Dla mnie zapach z kategorii : "miałam, ale sprzedałam". Do tej kategorii należą zapachy które: - wzbudziły mój początkowy zachwyt, po czym mi się znudziły - po dłuższym czasie używania stwierdzam w nich obecność jakichś nut które mi przeszkadzają No i tak też było z tym. Także, miałam, lubiłam, ale poleciał do kogoś innego. Cena przystępna (nawet bardzo), flakon i trwałość jak za tę cenę OK. Używam tego produktu od: z pół roku Ilość zużytych opakowań: 30 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • zoila
    zoila
    3 / 5
    10 grudnia 2010 o 19:01
    Lżejsza wersja Mademoiselle
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Szukałam jakiegoś niedrogiego zapachu i zdecydowałam się na kupno w ciemno Shilpy. Po pierwszym "niuchnięciu" czułam syntetyczną truskawkę, która jednak dość szybko ulatuje zostawiając taką cytrusowo-męsko-waniliową nutę. Po pewnym czasie zaczyna przypominać lżejszą wersję Coco Mademoiselle. Dość silnie czuć bergamotkę z kwiatowymi akcentami. Shilpa nie stworzyła oryginalnego zapachu, dostajemy to, co już znamy tylko trochę lżejsze, bardziej rozwodnione i nie tak intensywne. Jest to zapach, który dość przyjemnie się nosi i nie zabija wszystkich dookoła. Największym minusem jest jednak trwałość- zapach ulatnia się po 3 godzinach. Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: 30/100 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kd88kd
    kd88kd
    2 / 5
    9 grudnia 2010 o 19:23
    Dziwne pachnidło
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Jak dla mnie to odpada. Zakupiłam z czystej ciekawości w ciemno. I to był mój wielki błąd skusiłam się ponieważ miała być tam wanilia,brzoskwinia,melon,mandarynka ani JEDNEGO TAM nie mogę wyczuć... Zapach mnie odrzuca... bardziej przypomina mi męski niż damski...
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • LillyS
    LillyS
    4 / 5
    1 listopada 2010 o 21:06
    Warto
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Miło mi recenzować ten zapach jako pierwszej, gdyż jest wart kupna za te małe pieniądze, jakie kosztuje. Zapach jest bardzo trwały! Świeży, drzewny, zimny, mocny z początku, potem nieco słodszy, na końcu czuć piżmo i wanilię. Zapach ewoluuje i to jego duża zaleta. Kojarzy mi się nieco z Coco Mademoiselle. 4 pkt za zapach, 3 za buteleczkę. Zapach tak przejrzysty jak flaszka :) Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: jakieś 4 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.