Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane męskie

Flavia Cherry Lust EDP 

5 na 52 opinie
flame1 hit!
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 100% osób
  • Pynia96
    Pynia96
    5 / 5
    21 września 2023 o 12:55
    Wiśniowy raj
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Perfumy zamówiłam już jakiś czas temu w ciemno. Skusiłam się na nie ze względu na fakt iż są inspirowane zapachem od Toma Forda. Kocham wszystko co wiśniowe a słodkie perfumy zawsze znajdują się u mnie na półce. Perfumy przychodzą w pięknym opakowaniu, opakowanie jest solidnie zrobione. Flakon wygląda na drogi. Zapach to totalny sztos. Śmiało mogę powiedzieć że są to najpiękniejsze perfumy w mojej kolekcji. W pierwszej kolejności czuć wiśnie, piękną głęboką i niesamowicie zmysłów, która utrzymuje się długie godziny. Odkąd używam tych perfum nie zliczę ile razy dostałam komplementy czym tak pięknie i intensywnie pachnę. Kupiłam już drugie opakowanie i na pewno nie będzie ono ostatnie.
    Zalety:
    • Zapach, opakowanie, intensywność, trwałość, łatwość aplikacji, wygląd flakonu
    Wady:
    • Dostępność (tylko zakup internetowy)
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 marca 2023 o 12:27
    Gorzki migdał i wiśnia
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Po przeczytaniu opinii w internecie zamówiłam perfumy w ciemno, dostępne są chyba jedynie przez internet, swoje kupiłam na stronie empiku. Nie znalazłam żadnej złej opinii na ich temat więc postanowiłam zaryzykować. Jest to najładniejszy zapach jaki miałam, na początku bardziej intensywny, z czasem robi się trochę słodszy i delikatniejszy. Pachnie dokładnie tak jak sobie to wyobrażałam. Podobno jest bardzo podobny do Toma Forda Cherry Lost, nie miałam jednak okazji ich powąchać. Co do trwałości mam mieszane uczucia, z jednej strony zarówno na skórze jak i na ubraniu utrzymuje się dosyć długo, z drugiej nie czuję go tak intensywnie jak niektóre inne perfumy, myślę, że częściowo może to wynikać z tego, że szybko się do niego przyzwyczajam i nie jest to mocny, duszący zapach, który czuć z kilku metrów. Wyczuwam tu głównie wiśnie i migdały, pachnie trochę jak nalewka (nieprzyjemnego, ostrego zapachu alkoholu nie wyczuwam jednak nawet przez chwilę).
    Zalety:
    • przepiękny zapach, dokładnie taki jakiego się spodziewałam
    • ładny flakon
    Wady:
    • nie roztacza, takiej chmury zapachu jak niektóre perfumy
    • trzeba uważać na korek (gdy dostaną się do niego perfumy lekko zabarwiają się na czerwono, jednak ubrudzenie się jest chyba prawie niemożliwe, dopóki nie wytrzemy go bezpośrednio w ubranie, same perfumy są przezroczyste)
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane męskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.