Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Pianki do mycia twarzy

The History of Whoo Gongjinhyang: Seol Brightening Cleansing Foam Myjący żel do twarzy

5 na 52 opinie
flame1 hit!
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 50% osób
  • psycha
    psycha
    5 / 5
    19 października 2012 o 13:16
    efekt instant
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Co mnie zaskoczyło, to fakt że krem daje natychmiastowy efekt rozjaśniania i ukojenia twarzy - co można zauwazyć w lustrze. Myje dość dobrze, bez pozostawiania tłustej warstwy na twarzy. Nie ściąga skóry jak większośc kosmetyków do oczyszczania twarzy produkcji koreańskiej. Nie razi sobie dobrze z zmywaniem pełnego makijażu, ale od tego mamy płyny do demakijaży stosowane przed myciem twarzy. Pachnie przepięknie kwiatowo - zapach uzależnia :) Może kiedyś doczekam się wersji perfumowej? Drugi faworyt obok Clean and Clear którego używam regularnie od kilku lat. Jest to pierwszy mój kosmetyk do mycia twarzy, który robi coś więcej poza oczyszczaniem - rozjaśnia i rozświetla skórę natychmiastowo. Cena - drogo, ale nie drożej na e-bayu niż kosmetyki do oczyszczania twarzy z wyższej półki. Wydajnośc jest po prostu niesamowita. Tuba 160ml idzie już przez 3 miesiąc i nie ubyło go zbyt dużo. Porcja wielkości połowy orzecha laskowego bardzo mocno się pieni i starcza na umycie twarzy, szyji i dekoltu. Zel używam raz dziennie, czasami 2 razy dziennie. Używam tego produktu od: 4 miesiące Ilość zużytych opakowań: 13ml + 160 ml w trakcie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 września 2012 o 14:53
    Delikatny i dopracowany kosmetyk ekskluzywny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Zgłosiłam, to ocenię. Na wstępie wspomnę tylko, że żel zakupiłam w formie miniatury 13ml w zestawie z całościowym opakowaniem kremu bb z tej samej serii oraz inną miniaturą (kremu z filtrem). Całość wyniosła mnie ok 155zł przez eBay. Niewątpliwie największą zaletą tego produktu jest jego delikatność. Stosując go czuję, jakbym smarowała twarz lekką jak piórko mgiełką. O żadnych podrażnieniach czy wysuszeniu skóry nie może być mowy. Z nieinwazyjnością działania współgra zapach - świeży, ledwo wyczuwalny, nasuwający na myśl wzbogacany ziołami skład. Nigdy dotąd nie spotkałam się z tak obficie pieniącym się kosmetykiem. Mała kropla wytwarza ilość piany, jakiej nie powstydziłby się renomowany europejski kosmetyk nałożony w ilości kilkukrotnie większej (a słyszałam, że w porównaniu z piankami japońskimi z tego samego segmentu cenowego pienistość wybielającego Whoo uchodzi za wręcz umiarkowaną). Trzeba przy tym pamiętać, że do dokładnego zmycia twarzy potrzeba nieco więcej piany, niż niektóre osoby używające specyfików z rodzimego rynku mogą być przyzwyczajone. Właśnie dlatego mój stosunek do tego produktu był z początku ambiwalentny. Dozując go bardzo oszczędnie nie potrafiłam zmyć kremu bb z tej samej serii. Nadal jest to jednak produkt bardzo wydajny, 13ml starczyło mi na miesiąc regularnego używania. Co do jakości (i ekskluzywności) pełnowymiarowego opakowania, to trudno mi się wypowiedzieć, zdjęcia robią jednakże wrażenie (ta zdobiona metalowa nakrętka...). Miniatura też wygląda wcale nieźle, do tego obie wersje stawia się dnem do dołu, co jest IMHO najlepszym rozwiązaniem. Czy kupię ponownie? Sama nie wiem. Cena jest dość zaporowa (odejmuję za to pół gwiazdki), a na polskim rynku jest kilka naprawdę dobrych produktów myjących (chociażby taniutki krem Alterry czy mydło Agafii Reshenie). Krem Whoo ma jednakże w sobie to coś, co sprawiło, że po początkowym sceptycyzmie coraz bardziej się od niego uzależniałam, więc kto wie... Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: miniatura 13ml
    Produkt kupił/a w
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.