Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Carven Le Parfum EDP 

3 na 52 opinie

Porównaj ceny

ceneo
Carven Le Parfum Woda Perfumowana 30ml
269,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • Paulka3
    Paulka3
    4 / 5
    18 lutego 2019 o 9:07
    Ciekawa
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:tydzień
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Perfumę dostałam w prezencie. Zapach ciekawy, świeżutki, co do trwałości na razie nie wypowiem się gdyż dopiero zaczęłam jej używać :) Zapach nadający się raczej na dzień aczkolwiek nie widzę przeciwskazań żeby używać go także wieczorową porą ;)
    Zalety:
    • Zapach
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 marca 2015 o 17:53
    Trele morela
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    W świecie perfum ciągle się zmienia. Zmienia się moda na perfumy. Corocznie perfumeryjne kompanie wyrzucają na rynek setki najróżniejszych zapachów. Jedną z tych nowości jest właśnie Carven Le Parfum. Próbkę tych perfum otrzymałam przy okazji zakupów w sieciówce. Kampania zapachu trwała pełną parą, ponieważ oprócz dokładanych próbek, dziewczyny w perfumerii gorliwie wpychały bloterki spryskane tą wonią większości znajdujących się tam kobiet. Czy ten zapach jest wyjątkowy? Mogę szybko i bez namysłu napisać, że nie. Jest to zapach, który zapewne pojawi się i szybko zniknie, zastąpiony przez jakiś całkowicie nowy produkt. W Le Parfum nie ma dla mnie absolutnie nic wyjątkowego. Trudno w dzisiejszych czasach stworzyć zapach proroczy, za którym podąża się w hipnozie jak stado myszy za czarodziejskim fletem. Ale uwierzcie mi można, trzeba mieć tylko nieco wyobraźni, a nie ślepo brnąć w aktualne wyliniałe trendy. Niestety Le Parfum to skok w sam środek zmaltretowanej szarzyzny. „Ultra kobiecy zapach dla spontanicznych, eleganckich i cieszących się życiem kobiet” – ileż można powielać ten wyświechtany i banalny do gromkiego bólu slogan? Jak widać, w nieskończoność… Carven otwiera się nam owocowo-cytrusowo, dostajemy tackę pełną mandarynek, grejpfrutów i niedojrzałych gruszek. No dobrze, fajne poprawne owoce, ale co dalej? Dalej jest już tylko jeden takt, nudny, który leci na wciśniętym klawiszu REPEAT, morela, liczi i jakiś pseudo-pachnący groszek. Dobrych zapachów nie trzeba promować, myślę, że w przypadku Carven Le Parfum nawet usilna reklama nie pomoże. Szybko odejdą w zapomnienie, bo na cóż tu zwracać uwagę, kiedy dookoła taki ogrom aromatów, w których można znaleźć propozycje naprawdę ciekawe i ujmujące. Le Parfum to morela w pluszowych pantalonach, drętwa piła i pleciugowata wodolejca. Nie można przypisać jej monotonii na miarę drogeryjnych wypierdków, lecz naprawdę nie kryje ona w sobie niczego, co ożywiłoby kolorem szary miejski tłum. Samorzutna, kwiatowo-owocowa propozycja, która ulatuje z pamięci szybciej niż do niej wniknęła. Podsumowując: Strata czasu i pieniędzy. Używam tego produktu od: miesiąc Ilość zużytych opakowań: próbka
    Produkt kupił/a w
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane damskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.