Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Szampony do włosów

Biosilk Color Therapy, Cool Blonde Shampoo Szampon neutralizujący żółtawe odcienie

4 na 51 opinię
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 100% osób
  • Janki
    Janki
    4 / 5
    29 stycznia 2016 o 22:00
    Polecam
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Właśnie kończę butelkę. Kupiłam go w promocji. Szampon jest gęsty, mocno fioletowy. Dobrze myje włosy, nie wysusza. Nie plącze włosów. Jest mało wydajny, ale ja go nie rozcieńczałam ani wodą ani innym szamponem i używałam do jednego mycia dwukrotnie. Myję włosy codziennie, ale nie używałam go za każdym razem. Pozwala utrzymać ładny blond Spełnia swoje zadanie, ale cena bez promocji jest jednak zawyżona. Kupię go ponownie ale nie w cenie regularnej. Używam tego produktu od: kończę butelkę Ilość zużytych opakowań: 1 średnie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.