Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane damskie

Coach Coach EDP 

4,1 na 58 opinii
flame4 hity!
50% kupi ponownie

Porównaj ceny

ELNINO PARFUM
Coach Woman Woda perfumowana 30ml
95,39  zł
E-Glamour.pl
Coach Woman Woda perfumowana 30ml
97,38  zł
izapachy.pl
Coach Woman Woda perfumowana 30ml
97,46  zł
Pachnidelko
Coach Woman Woda perfumowana 30ml
100,00  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,1 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 50% osób
  • 15 listopada 2021 o 8:58
    Bardzo ładnie pachnie!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Są to perfumy kwiatowe, bardzo wydajne i pachną według mnie cudownie. Jest to coś pomiędzy zapachem słodkim a cięższym. Jest on elegancki a zarazem idealny na wieczór jak i dzień. Do pracy czy na spotkanie w kawiarni - po prostu idealny, wpasowuje się w każdą sytuację z naszego życia i każdą stylizację. Według mnie opis "nowoczesny luksus" jest tu jak najbardziej odpowiedni. Flakonik również bardzo przypadł mi do gustu. Złoto z elementami skóry komponują się perfekcyjnie z całym wyglądem buteleczki jak i zapachem Coach. Nie mają one nakrętki jak typowo mają perfumy - zamyka się je przez przekręcenie atomizera, co jest bardzo wygodne w podróżach. Dodatkowo dwa elementy zawieszki dodaje flakonikowi oryginalności - potem zawieszkę można do czegoś wykorzystać. Trwałość jest okej, nie jest co prawda powalająca, ale jak na tą cenę to jest fajnie :) Mam już kolejny flakonik, który mi się kończy i kupię zapewne następny.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 lutego 2021 o 15:27
    Malinowy zawrót głowy (w Nowym Jorku)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Coach EDP to zapach na wczesna wiosnę. Malina kojarzy się świeżo, optymistycznie, lekko i taki jest właśnie ten zapach - lekki, oranżadkowy, bajkowy - niestety żadna bajka nie trwa wiecznie i po triumfalnym przejściu maliny w różę zostaje nam bliskoskórny zamsz. Tak jakby parada księżniczki odzianej w różowo-niebieskie muśliny i jedwabie, wraz z tęczowymi jednorożcami, clownami, balonami przeszła szybko przez Times Square pozostawiajac za soba jedynie echo paradnej orkiestry. Kupiłabym ponownie. Malina i róża sa tutaj pięknie oddane, nie czuje ani grama syntetycznych popłuczyn, tylko malinowy sorbet i delikatna róże. Te dwa składniki właściwie sugerowałyby, że Coach to jakiś infantylny żelkopodobny ulep, jednak tak nie jest - jest tutaj duży powiew świeżości, wyszukanej elegancji. Wydaje mi się, że wymaga dopracowanego looku - zrobionych włosów, paznokci itp. Ciekawa sprawa, że inne wymienione nuty zapachowe to różowy pieprz, gruszka - ok, ale ja ich nie wyczuwam... Strasznie optymistyczny zapach. Jakbym miała kiedyś jechać do Nowego Jorku, to w ogóle po obejrzeniu filmu reklamowego z Chloe Grace Moretz, zabrałabym je ze soba ;) Polecam fanom malin i lekkich, świeżych zapachów. Trwałość - OK, kilka godzin Opakowanie minimalistyczne, szkło grawerowane w logo marki Coach Luty 2021 - sa na przecenie w Douglasie.
    Zalety:
    • Wspaniała interpretacja maliny i róży, świeże
    Wady:
    • Brak
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 9 grudnia 2020 o 16:01
    Tak kocham, że używam od święta.
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Najpiękniejsze perfumy jakie kiedykolwiek miałam. Piękny zapach, słodki, ale nie męczący. Opakowanie dziewczęce, gustowne, eleganckie. Gdyby choć trochę dłużej trzymały byłoby idealnie. W drogerii wąchałam inne zapachy z tej marki i nawet męskie są dla mnie idealnie wyważone. Cud, miód, coach.
    Zalety:
    • Nawet trwałe.
    • Piękny zapach.
    • Design.
    Wady:
    • Mogłyby utrzymywać się dłużej.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 października 2019 o 7:07
    mój ulubiony
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Kupiłam już drugie opakowanie mojego ulubionego zapachu na promocji w Empiku za 30 ml około 90 zł. Uwielbiam w nim tą intensywną słodkość . Psikając się rano mam pewność że będzie idealnie sprawował się cały dzień . Jak dla mnie dobry perfum za dobrą cenę na promocji .
    Zalety:
    • Flakon
    • Intensywność
    • Trwałość
    • Cena
    Wady:
    • Brak
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 lutego 2018 o 20:28
    weekendowo
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Na początku wydawał mi się za słodki i kiczowaty. Poczułam uderzającą woń kwiatów. Zamdliło mnie aż. Po godzinie niespodzianka. Nachalność zniknęła i przebiło się coś słodkiego, miłego i nie usypiającego. Nie wyobrażam sobie używać Coach zbyt często. Muszę jakoś wytrwać pierwszy moment. Odurzający zapach, dla mnie raczej weekendowo. Myślę, że może sprawdzić się jako zapach na wieczór.
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.