Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Żele pod prysznic

Organic Shop Tangerine & Mango, Shower Gel Energetyczny żel pod prysznic 'Mandarykowa burza'

4,4 na 528 opinii
flame1 hit!
61% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 61% osób
  • 24 listopada 2024 o 12:22
    Zamiast wakacyjnej energii czuć święta
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Kusił mnie ten zapach, w butelce jest naturalny, bliżej mu do pomarańczy, niż mandarynki. Pod prysznicem tworzy mi atmosferę Bożego Narodzenia, nie mogę pozbyć się tego wrażenia, które nie jest złe, ale jednak dalekie od słońca, w którym rosną owoce. Na skórze niestety ledwo wyczuwalny i to nawet zaraz po wyjściu z łazienki. Żel jest przezroczysty i dosyć rzadki. Ale pieni się w porządku, a pompka jest nieoceniona przy porannym pośpiechu. Nie przesusza absolutnie, czy nawilża nie wiem, ale jest komfort, a zazwyczaj zmagam się z suchą skórą i swędzeniem z tego powodu. Nie kończy się bardzo szybko, ale przez konsystencję nie jest też super wydajny. Jedyny mankament, ale to drobnostka, bo jak często jesteśmy ubrudzeni w błocie czy innym uporczywym osadzie, to nie do końca maskuje brzydkie wonie. Codzienny żel, przyjazny dla skóry, ma niezły skład i dosyć krótki. Teraz już chyba ciężej go kupić.
    Zalety:
    • Delikatny dla skóry
    • Soczysty zapach cytrusów
    • Smukłe opakowanie z pompką
    Wady:
    • Nie do myć specjalnych
    • Ciut rzadka konsystencja
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 marca 2022 o 21:09
    Za te pieniądze cudo
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Bardzo odory żel w super cenie. Zapach bardziej pomarańczowy niż mango ale to w niczym nie przeszkadza. Dość rzadki, przez co potrafił przelewać się między palcami po zbyt energicznym naciśnięciu pompki. Zapach naprawdę piękny, nie wysuszał mi skóry, domywał, nie zostawiał żadnego filmu na skórze. Na pewno do niego wrócę, wypróbuje tez inne wersje zapachowe.
    Zalety:
    • piękny zapach
    • wydajny
    • niska cena
    • wygodne opakowanie z pompką
    Wady:
    • dość rzadki (dla mnie nie był to problem)
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • chonej
    chonej
    5 / 5
    25 stycznia 2022 o 14:35
    Spoko, ładnie pachnie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Lubię go, bo jest tani :D ale jak jestem mocniej spocona to niewystarczająco dobrze myje pachy :P poza tym super, że jest pompka (nie to co w szamponach organic shop). polecam jako tani, eko środek do mycia ciała
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 16 października 2021 o 12:07
    Zapach mnie nie przekonał
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel kupiłam w promocji w biedronce za 9,99zl i sądzę, że jest to cena adekwatna do jego jakości. Produkt spełnia swoją podstawową funkcję czyli myje dobrze nasza skórę. Nie zauważyłam, żeby wysuszył skórę, ale też jakoś specjalnie jej nie nawilżał. Taki zwykły żel pod prysznic. Na plus zasługuje naturalny skład. Nie spodobał mi się natomiast zapach, ale w sumie nawet nie wiedziałam czego mogę oczekiwać od mandarynkowego żelu. Jest to kwestia gustu, ale u mnie już z pewnością ten żel nie zagości. Po prysznicu nie było już czuć zapachu na skórze. Ogólnie zwyczajny żel z fajnym składem.
    Zalety:
    • skład
    • opakowanie
    • nie wysusza
    Wady:
    • zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 września 2021 o 20:15
    Dobry produkt
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Żel Organic Shop ma białe plastikowe opakowanie z pompką, przez co produkt jest wygodnym w użyciu. Ma fajną bezbarwną żelową konsystencję (nie za gęsty i nie za płynny). Produkt ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach. Dobrze się pieni (zwłaszcza przy używaniu gąbki do kąpieli) i łatwo spłukuje. Dobrze oczyszcza skórę , ale  jej nie wysusza. Żel jest wydajny i ma przystępną cenę.
    Zalety:
    • dobry skład
    • wydajność
    • zapach
    • dobrze oczyszczenie
    • cena
    • nie przesusza skóry
    • opakowanie z pompką
    Wady:
    • produkt niedostępny w Rossmannie
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.