Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Miss Sixty Original EDT 

4 na 57 opinii
57% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 57% osób
  • Kamciax
    Kamciax
    4 / 5
    21 września 2014 o 18:00
    Świetny zapach zamknięty w pięknym flakoniku
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Zapach jest świeży, rześki, bardzo dziewczęcy :) Niestety jego trwałość nie jest zbyt zadowalająca :( W dodatku perfuma ma ładny flakonik, choć nieco mały, przez co szybko się kończy. Plusy: - zapach - wygląd flakoniku Minusy: - trwałość - szybko się kończy Używam tego produktu od: lat Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Finka2L
    Finka2L
    4 / 5
    22 kwietnia 2011 o 18:01
    podoba mi sie!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Uzywalam wersji EDP. Dostalam ja od ciotki i powiem szczerze, ze na poczatku myslalam, ze sie pozbede, bo kiedys ta sama ciotka wreczyla mi takiego obrzydliwka, ze pozbylam sie jeszcze tego samego dnia. Jednak ten zapach mi sie spodobal. Nie jest co prawda jakis niewiadomo jak oryginalny, czy rzucajacy na kolana, ale jest przyjemny i dobrze sie w nim czulam. Wyczuwalny na mnie byl rabarbar.Co zabawne-moj maz uwielbial kiedy uzywalam tego zapachu i ciagle mnie pyta, czy mam w planach zakup nowej buteleczki:) Zapach na cieple pory roku. Używam tego produktu od: 3 lata temu Ilość zużytych opakowań: 30ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 grudnia 2009 o 17:04
    Jak na swoją klasę OK
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Buteleczka dla mnie jest zbyt udziwniona. Niby korek jest, ale równie dobrze mogłoby go nie być. 2* Zapach zdecydowanie dla młodych dziewczyn i nastolatek. Lekki, rześki. I faktycznie czuć w nim rabarbar (czego nie mogę powiedzieć o Brit Red). Do tego dochodzą także inne owoce, głownie cytrusowe. Trwałość mizerna, bo ok 2 godzin, Ale za takie pieniądze można się skusić. ;) Używam tego produktu od:lipiec 2009 Ilość zużytych opakowań:15 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Ija
    Ija
    4 / 5
    10 listopada 2008 o 17:47
    Cudowny zapach
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Zapach jest moim zdaniem wspaniały... świeży, dziewczęcy, w sam raz dla nastolatki (czyt. dla mnie :)) opakowanie całkiem, całkiem... nie jest źle :) jednak krótko utrzymuje się na skórze :( a szkoda :( Używam tego produktu od: 4 miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 kwietnia 2007 o 10:03
    Dziewczęcy i radosny...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Zapach młodości. :) Dziewczęcy, radosny, żywy. Wg mojego nosa na wiosnę i lato. Jest w nim świeżość i energia. Bardziej owocowy niż kwiatowy, słodkawy świeżak. :) Dwa minusy: - bardzo brzydka butelka; - trwałość nie jest zadowalająca; Używam tego produktu od: tygodnia Ilość zużytych opakowań: próbki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.