Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Guess Double Dare EDT 

5 na 51 opinię
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 24 marca 2019 o 12:09
    Piękny zapach, choć o średniej trwałości
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Czy naprawdę pierwsza piszę tu recenzję? Przecież to tak piękny zapach. Świeży, gruszkowo-morelowy. Leciutki, dziewczęco-romantyczny, ale nie nudny i nie banalny. I nie powoduje bólu głowy! To taki "dzienniak" idealny na wiosnę i lato. Odpowiednik zapachów typu: zielona herbata (zapachy "zielone") czy cytrusy (zapachy "żółte"), tylko stojący po morelowo-gruszkowo-brzoskwiniowej stronie (zapachy "pomarańczowe" - aczkolwiek zaznaczam, że chodzi mi o nastrój i odbiór zapachu, bo Guess Double Dare nie ma nic wspólnego ani z pomarańczami, ani z cytrusami, ani z zieloną herbatą). Równo ponad rok temu szukałam na Gwiazdkę idealnych perfum dla mojej Mamy. Ona kochała świeże, owocowo-kwiatowe zapachy. Szukałam i szukałam, nic nie wydawało mi się odpowiednie, aż pewnego wieczora powąchałam w Rossmanie Guess Double Dare i wiedziałam, że "to jest to". Tyle że równo rok temu przed Gwiazdką moja mama zmarła i nie zdążyłam jej nawet kupić tych perfum. Dopiero ostatnio, przy okazji Dnia Kobiet, który spędzałam samotnie i nie wiedziałam, co ze sobą zrobić, przechodziłam smętnie między półkami w Rossmannie i zobaczyłam promocję. Zapach, który zawsze kosztował 120 zł, był przeceniony na 70 zł... Pomyślałam, może głupio, że to moja Mama chciała, żebym kupiła sobie te perfumy na prezent... Więc kupiłam. I spryskuję się nimi codziennie: dla poprawy humoru, w pracy, kiedy siedzę przy biurku, a nawet trochę przed snem.
    Zalety:
    • śliczny zapach. Podobno nuty ma takie:
    • Głowa
    • aromat mandarynkowo-pomarańczowy, liczi, truskawka
    • Podstawa
    • bursztyn, wanilia, wetiweria
    • Serce
    • jaśmin, konwalia, liście fiołka
    • Natomiast dla mnie jest morelowo-gruszkowo-brzoskwiniowy
    • bardzo zgrabna buteleczka, którą miło trzyma się w dłoni
    • nie przytłacza, nie powoduje bólu głowy
    • nie pachnie tandetnie ani tanio
    • nie jest ani zbyt owocowy, ani zbyt kwiatowy, nie przytłacza cytrusami ani nie mdli kwiatami lub słodyczami
    • poprawia humor i jest taki "pogodny"
    • stosunkowo niska cena (zdecydowanie polecam kupić w Internecie, tam dostaniecie 100ml za cenę drogeryjnych 30ml, ja następnym razem kupię je przez Internet)
    • nie ma różnicy, czy kupimy opakowanie 30ml, czy 100ml, w drogerii stacjonarnej czy w sprawdzonym sklepie internetowym, pachnie identycznie (a przy innych perfumach potrafiłam czuć różnicę między tymi samymi perfumami o różnych pojemnościach)
    Wady:
    • średnia trwałość, ja przestaję go na sobie czuć po paru godzinach, ale wtedy spryskuję się nim jeszcze raz ;)
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.