Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Mydła

l'Orient Anesse, Au Lait Frais D'Anesse BIO `Duo Lavande/Anesse` Mydło marsylskie z oślim mlekiem i lawendą

3 na 52 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: % osób
  • 8 czerwca 2019 o 14:55
    Nic specjalnego
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Mydło kosztuje 16 zł - cena nie jest jakoś szczególnie wysoka, ale za tą samą cenę miałam już kilka o wiele lepszych mydeł. To niczym się nie różni od zwykłego drogeryjnego mydła - zarówno działaniem jak i zapachem.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 lipca 2018 o 21:56
    Zwykłe mydło o zapachu... mydła
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    To mleczno-lawendowe mydełko dostałam w prezencie, a opis sprawił, że postanowiłam wypróbować je na skórze twarzy. Nigdy wcześniej nie używałam mydeł w kostce do mycia twarzy, bo nie odpowiada mi to charakterystyczne napięcie i osad. Zawsze wybierałam żele/pianki. W kwestii technicznej, mydło podzielone jest wzdłóż na część fioletową - lawendową i białą - z oślim mlekiem. Jest dosyć duże, bo ma aż 125 g i na początku nie jest najwygodniejsze w używaniu. Później jak już się brzegi zmydlą jest ok. Mydło dobrze się pieni, tworząc aksamitną piankę. Bez problemu myje skórę. Niestety, zostawia osad, jak i inne kostki. Na początku troszku rozmięka i pęka (nawet nie czujesz, kiedy rymujesz). Później już nie. Obie połowy zmydlają się równomiernie, nie rozdzielają się. A pachnie zwykłym mydłem starej generacji. Szkoda, bo liczyłam na coś ciekawszego. Ja lubię bonus w postaci ładnego/ciekawego zapachu w kosmetykach do mycia. Jeśli chodzi o działanie, to się zawiodłam. Mydło, jak i drogeryjni i marketowi bracia, wysusza i ściąga skórę, pozostawiając typowy osad. Nie zauważyłam nawilżenia, odżywienia i regeneracji cery, jakie obiecuje producent. Dlatego po kilku tygodniach zrezygnowałam z mycia nim twarzy. Na szczęście nie podrażniał i nie spowodował zapchania cery. Mydło zużyliśmy do mycia rąk, które też wysuszał i nieodzowne było użycie kremu. W składzie znajdziemy masło shea, tytułowe ośle mleko i lawendę, ale widocznie za mało ich tam, żeby mogły cokolwiek zdziałać. Mydło zapakowane jest w folię i papierową banderolę z uroczym osiołkiem i szczegółowym opisem. Jest szalenie wydajne i gdybym do końca używała go tylko do mycia twarzy, to starczyłoby mi na wiele długich miesięcy. Cena jest wysoka, patrząc na działanie. Dostępność raczej słaba. Ja zdecydowanie zostaję przy żelach do mycia twarzy, a do rąk wybieram tańsze mydełka.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.