Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Teaology Matcha Lemon All Over EDT 

4,3 na 54 opinie
flame2 hity!
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 50% osób
  • SandriQ
    SandriQ
    3 / 5
    29 maja 2023 o 17:30
    Cytrusowy otulacz
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    To mój pierwszy zakup od włoskiej marki Teaology,która w swojej ofercie ma kosmetyki do skóry oraz pachnidła. Woda toaletowa zamknięta jest w kartoniku w białym kolorze ze wzorkiem z dodatkiem wstawek graficznych.Jedna ze ścian pudełka ozdobiona jest zdjęciem przedstawiającym flakon w towarzystwie owoców i matchy co jest odniesieniem do aromatu. Dodatkowo z opakowania możemy odczytać skład. W środku produkt opatulony jest dodatkową czarną tekturą,co ma na celu zabezpieczenie wnętrza. Pachnidło znajduje się w prostym flakonie w kształcie bryły o pojemności 100 ml,nie zauważyłam żeby były dostępne mniejsze. Szklane grube opakowanie jest transparentne zakończone czarną nakretką.Na jego powierzchni naklejono niepozorną naklejkę. Przez taki pojemnik bez problemu możemy obserwować zużycie. Sam aplikator jest metalowy i porządny.Sprawnie działa,wystarczy bez większego wysiłku go nacisnać,a ten nie zacina się i wytwarza mocną mgiełkę. Najważniejszy oczywiście jest zapach w tym przypadku bardzo energetyzujący,dodający energii i pobudzający do działania. Jest to woń rześka,świeża z wyraźną nutą cytrusową na pierwszym planie.Dla mnie inne akordy są słabo wyczuwalne i pozostają w cieniu. Formuła nie brudzi ubrań,nie zostawia żółtych plam ani nie tłuści tkanin. Trwałość okresliłabym średnio,ale i tak wyżej niż większość zapachów jakie miałam okazję do tej pory stosować. Na mojej skórze utrzymuje się do kilku godzin i stopniowo słabnie pomimo naniesienia go na zalecane miejsca,gdzie woń powinna dłużej czarować -nadgarstki,wewnętrzna część łokci,za uszami.Natomiast na ubraniach jest wyczuwalny dłużej ,nawet do następnego prania,ale tylko z bliska. Polecałabym go na wiosenną aurę,gdy wszystko budzi się do życia oraz na codzień podczas zbliżających się letnich wyjść. Mamy kilka zapachów do wyboru w Rossmann i Hebe.Ich cena jest jednak wysoka i gdyby nie promocja 40 zł,nie zdecydowałabym się na zakup. Przez to,że aromat dosyć szybko się ulatnia to wydajność jest w mojej ocenie na raczej dalej na słabszym poziomie.
    Zalety:
    • Zapach,dostępność,nie niszczy tkanin,dobrze zabezpieczony flakon
    Wady:
    • Cena,mała trwałość,wydajność
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 6 kwietnia 2022 o 19:05
    I tak, i nie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:próbka
    Wykorzystał/a:jedna próbka
    Perfumy mają ładny minimalistyczny flakon, który pozwala ocenić, ile pozostało jeszcze produktu. Są to dość rześkie perfumy, takie „dodające cytrusowego kopniaka” (chociaż dla mnie mogły być bardziej orzeźwiające i mniej słodkie). Wg mnie są odpowiednie na każdą porę roku. Absolutnie nie przytłaczają - są przyjazne dla otoczenia. Nadają się jak najbardziej do pracy/ szkoły/ na różnego rodzaju wyjścia. Nie są to raczej perfumy z ogonem, przez większość czasu są bliskoskórne. Na mnie utrzymują się od trzech do czterech godzin, z kolei na ubraniach troszeczkę dłużej.
    Zalety:
    • orzeźwiające
    • uniwersalność
    • nie przytłaczają, nie wywołują bólu głowy, wręcz przeciwnie, są relaksujące
    • duża pojemność
    Wady:
    • na mojej skórze nie utrzymują się zbyt długo
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • napatka
    napatka
    5 / 5
    9 marca 2021 o 14:50
    odlot!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Kosmiczny zapach! Do mnie przemawia idealnie: świeży, cytrusowy i orzeźwiający, przy tym słodki. Idealny: do pracy, na wyjście, na randkę - wszędzie! Przyciąga uwagę, Utrzymuje się długo i pachnie cudownie :) Do tej pory kupowałam w Hebe, ale znalazłam w Rossmanie, więc jest już dostępny! :) dla mnie pachnie cudownie i jest znacznie tańszy niż D&G czy Shiseido, których używałam. POLECAM!
    Zalety:
    • zapach
    • cena
    • flakon
    Wady:
    • brak :)
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 maja 2019 o 13:41
    W sam raz na lato
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Nie przepadam za świeżymi zapachami, ale ten jest wyjątkowy. Świeży, cytrusowy ale przy tym słodkawy, pachnie bardzo apetycznie. Trwałość fantastyczna i bardzo dobra projekcja do samego końca. Powąchałam przypadkiem w Hebe i zakochałam się od pierwszego niuchnięcia :) Flakon prosty i elegancki, takie podobają mi się najbardziej. Na pewno zostanie ze mną na długo.
    Zalety:
    • Zapach, trwałość
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.