Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Płyny do płukania jamy ustnej

MILO Dent, White Fresh Mouthwash Płyn do płukania jamy ustnej

4 na 51 opinię
100% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 100% osób
  • 30 lipca 2019 o 13:02
    Dobry produkt
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Natrafiłam na ten produkt zupełnie przypadkiem w osiedlowym sklepie. Wzięłam oba dostępne warianty i tak stałam się szczęśiwą posiadaczką nowości. Płyny są naprawdę dobrej jakości i co najważniejsze nie zawierają alkoholu. Odpowiadają mi pod tym względem, bo jest kila rzeczy którymi kieruję się przy zakupie tego kosmetyku. Płyn do płukania jamy ustnej to jedno z moich must have, jednak z uwagi na dosyć wrażliwy język nie wszystkie mi odpowiadają, nie znoszę uczucia pieczenia i alkoholu w ustach. Dlatego szukam delikatnych płynów bez alkoholu w składzie. OPAKOWANIE Opakowanie prezentuje się ciekawie –prosta kolorystyka w której przeważa biel i błękit, napisy oraz grafika nadają mu charakteru. Płyn znajduje się dużej butelce o pojemności 500 ml. Tak duża butelka nie jest jednak praktyczna w użyciu, stąd przelewam płyn do mniejszej butelki, co znacznie ułatwia sprawę. Choć ta tez nie jest zła, bo dobrze leży w dłoni i codzienne korzystanie z niej na początku nie było problemem. Płyn przed otwarciem ma zabezpieczoną zakrętkę, którą wcale nie tak łatwo zerwać, trzeba się posiłować z nią. Zakrętka posiada zabezpieczenie, aby otworzyć produkty musimy odpowiednio nacisnąć zakrętkę, to ważne i chroni produkt choćby przed ciekawskimi najmłodzszymi. PŁYN Płyn ma intensywny, niebieski kolor, który wygląda ciekawie, choć dla mnie kolor płynu do płukania ust nie ma żadnego znaczenia, jest tylko dodatkiem wizualnym. Ma przyjemny, miętowy zapach i delikatny smak, dzięki czemu zapewnia odpowiednie odświeżenie i to na długi czas. Najważniejsze dla mnie jest to, że nie piecze w usta przy płukaniu, jest delikatny pod tym względem i komfort jego stosowania jest na pewno większy niż np. przy Listerine. Płyn bardzo dobrze odświeża, pozostawia lekko miętowy posmak w ustach. Producent obiecuje ochronę zębów i dziąseł – myślę, że jako uzupełnienie codziennej pielęgnacji sprawdza się. Moje dziąsła są wyjątkowo delikatne i wrażliwe, dlatego stosuję tez inne produkty mające na celu ich ochronę i wzmocnienie, a ten płyn jest dobrym uzupełnieniem takiej codziennej pielęgnacji.. Jest to wersja wybielająca, jednak po skończeniu opakwoania nie widzę większej różnicy w kolorze ząbków. Sam płyn to na pewno za malo na takie efekty, Produkt jest bardzo wydajny, można go nabyć w korzystnej cenie, bo za ok. 12 zł. PLUSY: + ciekawa szata graficzna + lekki miętowy smak + długotrwałe odświeżenie + nie piecze w usta + wydajny + w korzystnej cenie MINUSY - nie wybiela jak obiecuje producent
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.