Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Annick Goutal Le Chevrefeuille EDT 

3,3 na 53 opinie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,3 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • Mijanou
    Mijanou
    2 / 5
    31 sierpnia 2014 o 9:49
    Eau de siano
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Od razu zaznaczam, że nie lubię świeżaków. Mimo to postaram się, by moja recenzja była obiektywna. Opieram ją na podstawie odlewki (ok 5 ml) z flakonu koleżanki. Plus niewątpliwie za oryginalny flakon, rzeczywiście można zawiesić na nich oko. Ale taki flakon sugeruje też oryginalną zawartość. Niestety, nie tym razem. Otwarcie jest niewątpliwie zielone. Przepraszam, ale mi się serio kojarzy z sianem lub zieloną herbatą, do której jakiś szaleniec wycisnął cała cytrynę zapominając o cukrze. Niewątpliwie tradycyjne, świeżakowate nuty. Może i orzeźwiające, ale zupełnie nieoryginalne. Mocne, ale bez pazura. W dalszej przygodzie z tymi perfumami ta świażakowatość nieco ustępuje na rzecz kwiatów, ale niewiele. Nadal dominującą nutą jest zielsko, cierpkie jakieś i surowe. Dopiero w nucie bazy te ostre, sianowate nutyznikają a wtedy zapach łagodnieje i rzeczywiście czuć jedynie kwiaty ze świeżym, nienachalnym zielonym podbiciem. Niestety, to mnie nie zadowala, bo przecież tak naprawdę liczy się nuta głowy, czyli otwarcie i nuta serca, bo ta brzmi przecież najdłużej i decyduje o naszym zdaniu na temat perfum. Zapach trzyma się blisko skóry, na szczęście, bo inaczej ta świeżakowatość wkurzałaby otoczenie. Z pewnością sa to perfumy dla dziewczyn i młodszych pań. Odpowiednie na późną wiosnę i lato, gdy orzeźwienie jest milej widziane. Ale nie jest to zapach, który przypadnie do gustu paniom o bardziej wyrafinowanym guście, dla których zapach jest dopełnieniem ich osobowosci. Z pewnością to nie mój typ. Używam tego produktu od: 2 tygodni sporadycznie Ilość zużytych opakowań: odlewka, ok 5 ml
    Produkt kupił/a w
    5 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 stycznia 2012 o 18:31
    Bardzo zielona herbatka
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    To mój drugi zapach AG i na pewno nie poprzestanę na testowaniu zapachów tej marki:) Le Chevrefeuille jest na mnie prawie identyczny jak Tea For Two tylko bez dymu papierosowego. Wyraźnie czuję herbatę z dojrzałą cytryną, reszta nut jakby się na mnie schowała i nie chce wyjść. Idealna na lato bo bardzo orzeźwiająca, choć nie trwała. Nie wiem czy kupiłabym ponownie bo herbatkę zieloną lubię pić ale niekoniecznie nią pachnieć. Jednak uważam że i tak warto poznać ten zapach jeśli ktoś lubi zieleń;) Używam tego produktu od: trzech tygodni Ilość zużytych opakowań: próbki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 marca 2010 o 14:34
    Wiosenny i przyjemny :)
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    La chevrefeuille to zapach, który bardzo chciałam poznać:) Nie zaskoczył mnie ani troche - był dokładnie taki, jak sobie wyobrażałam. A więc... soczysty, zielony, lekko słodki, bardzo kwiatowo-roślinny. Jak kwiaciarnia. Pełene słońca, ale nie letniego, a wiosennego. Może kojarzyć się z przełomem kwietnia i maja, keidy wszystko wokół rozkwita i budzi się do życia. To zapach Wielkanocy, taki żółto-zielony:) ma w sobie świeżośc, jest prosty, ale nie banalny, choć na pewno wiele osób woli bardzeij charakterne zapachy. ten za to jest szlachetny i uroczy. Może kiedyś kupię...:) Używam tego produktu od:roku Ilość zużytych opakowań:probka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.