Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Olejki i masła do demakijażu

Elemis Superfood AHA Glow Cleansing Butter Masło oczyszczające do twarzy

4,3 na 54 opinie
50% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 50% osób
  • Aggi92
    Aggi92
    5 / 5
    27 listopada 2024 o 1:12
    Dobry produkt solidnej marki
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Nazwa może być myląca, ale to nie jest produkt myjący! Widziałam kilka opini niezbyt pozywynych, lecz to wina producenta i opisu produktu. Jest to tak na prawdę maska z kwasami oraz enzymami. Na czysta twarz nakładam na 10-20min (może być mniej) i działanie jest delikatne jednak zauważalne. Takie jak oczyszczanie skóry produktami z kwasami AHA innych firm. Można stosować czesto, efekty podobne do dobrych peelingów enzymatycznych.
    Zalety:
    • delikatnie złuszcza, można czesto stosować
    • przyjemna nieco żelowa konsystencja
    • nie podrażnia skóry nawet jeśli zostawię na zbyt długo
    • wydajna
    Wady:
    • cena, obecnie mamy na rynku mnóstwo produktów z kwasami również dobrze działających za o wiele niższą cene
    • mylący opis zastosowania przez producenta
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • nlennox
    nlennox
    3 / 5
    9 października 2024 o 14:37
    niestety nie poradził sobie z moim makijażem
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Mimo miłego użytkowania jeśli chodzi o konsystencję, zapach, czy opakowanie, produkt po prostu sobie nie radzi w swojej podstawowej funkcji, której od niego oczekiwałam. Nie zmywa makijażu, chyba że użyty w ogromnej ilości do kilkukrotnego mycia twarzy, ale przecież nie o to chodzi.
    Zalety:
    • zapach i konsystencja
    Wady:
    • nie radzi sobie z makijażem
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W marketplace Allegro, Amazon
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 czerwca 2022 o 16:21
    Ciekawy produkt
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Nazwałabym ten produkt bardziej galaretką niż masłem, ponieważ taką właśnie ma konsystencję. Produkt jest zamknięty w eleganckim, szklanym słoiczku. Jest bardzo wydajny. Idealnie nadaje się jako drugi krok demakijażu. Próbowałam go użyć w pierwszym kroku, ale nie zdaje egzaminu, szczególnie jeżeli chodzi o tusz do rzęs i mocny podkład. Należy uważać, ponieważ produkt potrafi szczypać w oczy - w końcu zawiera kwasy ;) Ogólnie ciekawy produkt, ale za tak wysoką cenę raczej nie kupię ponownie.
    Zalety:
    • konsystencja
    • wydajność
    • oczyszczanie skóry
    Wady:
    • nie radzi sobie jako pierwszy etap oczyszczania
    • szczypie w oczy
    • cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • ElizaCz
    ElizaCz
    5 / 5
    14 marca 2022 o 21:06
    Ciekawa konsystencja
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    jak mówi nam producent. Superfood AHA Glow Cleansing Butter nadaje się do każdego typu cery. Ma nawilżać, oczyszczać i rozświetlać. Ten produkt można stosować do codziennego demakijażu lub jako oczyszczającą maskę. Swój egzemplarz dostałam w prezencie i bardzo chętnie otworzyłam. Opakowanie Szklany lub z bardzo dobrej jakości plastiku słoiczek o pojemności 90g. Bez zbędnych napisów czy obrazków, wygląda bardzo schludnie i elegancko. Wnętrze Pomarańczowo-żółty balsam o konsystencji lekkiego kremu. Zapachu nie ma. Stosowanie Wieczorem jako drugi etap demakijażu. 3-4 dni w tygodniu. Jako maska nigdy nie używałam. Działanie/Efekt Balsam super sunie po twarzy, jest bardzo lekki o konsystencji kremu. Nigdy wcześniej nie używałam produktu do demakijażu o takiej konsystencji, byłam przyzwyczajona do bardziej olejowych balsamów. Mimo swojej lekkości bardzo dobrze domywał resztki makijażu, nawet resztki tuszu do rzęs. Nie pieni się. Nie szczypie oczy i nie ma po nim efektu zamglonych oczu jak miałam po innych balsamach do demakijażu. Po umyciu skóra była nawilżona, czysta i bez efektu ściągnięcia. Powiedziałabym że była ona nawet nawilżona. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam efekt rozjaśnienia skóry twarzy. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina. Takie opakowanie 90g. zużywałam około 5 miesięcy. Mam cerę suchą i wrażliwą.
    Zalety:
    • konsystencja
    • wydajność
    • opakowanie
    • efekt
    Wady:
    • cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.