Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody perfumowane męskie

M. Micallef Mon Parfum Gold EDP 

2 na 51 opinię

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: % osób
  • khy
    khy
    2 / 5
    19 października 2024 o 14:38
    Monumentalny i brzydki
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:kilka próbek
    Zapach monumentalny, elegancki i brzydki. Pierwsza faza to bardzo wyraźne ylang-ylang, które szybko przechodzi w intensywna tuberozę polaczona z jaśminem. Baza jest drzewna, z wyrazna, atramentowa nuta kadzidła. Calosc ma w sobie jakas nieurodziwa wynioslosc i elegancje, jest szalenie intensywna i wyraźnie pokazujaca, żeby trzymać się na dystans. (czy wiecie, jak w dni testow całościowych chodzilo mi się w Mon Parfum Gold EDP po Lidlu, biurze spoldzielni mieszkaniowej i bibliotece? ;-)) )
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Zobacz także inne Wody perfumowane męskie

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.