Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Dezodoranty i antyperspiranty

Nike Loving Floral Deodorant Spray Dezodorant w sprayu

4,7 na 53 opinie
flame1 hit!
67% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,7 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 67% osób
  • 12 grudnia 2024 o 8:00
    Cuuudooo
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Świetnie kamufluje nieprzyjemny zapach potu czy dyskomfort . Zapach kwiatowy jest delikatny dla nosa jednak orzeźwiający. Komfort jaki daje to że utrzymuje się dość długo i działanie ma do 24 h . Polecam go z czystym sumieniem. A się cena jest dość dobra. Wystarczą na dłuższy czas przy regularnym stosowaniu
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 sierpnia 2024 o 13:59
    Nike dezodorant
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Ten dezodorant to cudo. Używam od kilku miesięcy i dalej go posiadam. Piękny zapach który utrzymuje się długo.Maly więc można go włożyć do torebki. W ciepłe dni wolę używać właśnie tego dezodorantu zamiast perfum czy mgielek.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 lipca 2023 o 12:27
    różowy słodziak
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    W okresie letnim zamiast perfum staram się używać lekkich mgiełek zapachowych lub dezodorantów. Moimi ulubieńcami zawsze były dezodoranty C-thru ale w związku ze zmianami zapachów i wycofaniu mojego ulubionego wariantu postanowiłam wypróbować ten dezodorant od Nike. Dezodorant zamknięty jest w bardzo ładnym, estetycznym opakowaniu w kolorze różowym. Kolor ten zawsze kojarzy mi się z delikatnymi, kwiatowymi zapachami dlatego skusiłam się na ten wariant. Nie jestem dobra w opisywaniu zapachów ale to co mogę o nim powiedzieć to na pewno to, że jest słodki. Nie mdląco słodki ale jednak. Na pewno nie jest to zapach z tych świeżych ale też nie jest mocno pudrowy i przyprawiający o ból głowy. Jest taki pośrodku w kierunku słodkiego. Lubię bardzo kwiatowo-owocowe zapachy ale z kwaśną i świeżą nutką. Ten jest całkiem w porządku ale raczej nie kupię go ponownie. Po całym dniu czasem nie mogę określić czy koszulka pachnie potem czy ten dezodorant rozwinął się tak specyficznie. Jeśli chodzi o trwałość to jest ona dosyć słaba. Na ciuchach czuć go zdecydowanie dłużej ale to nie o to chodzi. Na skórze jest to zaledwie kilka godzin. Dezodorant psika bezbarwną mgiełkę, która szybko wysycha. Ma jednak jedną wadę. Czasem tak niemiłosiernie piecze, że człowiek nie wie co ma zrobić czy szybko zmyć go spod pachy czy jakoś to przetrzymać. Na pewno nie nadaje się do stosowania zaraz po depilacji. Ogólnie rzecz biorąc jest to całkiem przyjemny zapach, miłośniczkom słodkich zapachów powinien się spodobać.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.