Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe męskie

Burberry Burberry for Men EDT 

4,2 na 513 opinie
flame1 hit!
38% kupi ponownie

Porównaj ceny

ceneo
Burberry Burberry For Men Woda Toaletowa 30 ml
146,89  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,2 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 38% osób
Nasi użytkownicy zostawili 13 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 17 sierpnia 2018 o 15:08
    Męska słodycz
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Mój mąż lubi zapachy od Burberry i kiedyś sprawił sobie również ten. Ja z początku nie byłam do tego zapachu przekonana bo wydawał mi się mdły a zarazem ostry ale mojemu małżonkowi bardzo się spodobał, więc nie krytykowałam jego wyboru. Sam zapach nie jest zły. Tylko trochę męczący z początku. Raczej później robi się dość bezpieczny i przyjazny. Mnie na początku odrzuciła jakaś nuta. To pewnie lawenda i tymianek w otwarciu. Jednak gdy zapach trochę się ułoży a pierwsze cytrusowo miętowe orzeźwienie opadnie do głosu dochodzi jaśmin z drewniano leśnym podszyciem, co dodatkowo podbija gorycz geranium. Najbardziej podoba mi się baza zapachu - bardzo bezpieczne i przytulne połączenie piżma, wanilii i bursztynu. To zapach, który może się podobać, czego dowodem jest mój mąż. Ja lubię go najmniej z kolekcji Burberry.
    Zalety:
    • Trwałość
    • Jakość
    • Dostępność
    • Cena
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    W perfumerii
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Vanilla
    Vanilla
    4 / 5
    10 września 2014 o 12:48
    ładny, ale...
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Zapach bardzo energetyzujący. Świeży, kwiatowo-słodki. Jest bardzo ładny, ale.... mało męski. Niestety. Nie kojarzy mi się z mężczyzną. Z kobietą też nie. Być może pasuje do młodego faceta w okolicach 20-stki. Wyczuwam w niej kwiatki, za dużo kwiatków jak na wodę męską, co nie znaczy, że ogólnie zapach jest brzydki. Jeszcze pozmieniać parę nut i byłby zapach dla kobiet - w sam raz dla mnie;) Używam tego produktu od: kilku tygodni Ilość zużytych opakowań: niepełne 100 ml
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 kwietnia 2014 o 23:01
    Kopia Platinum Egoiste
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Burberry for Men powstał w 1995 r, dwa lata po słynnym Platinum Egoiste Chanel. Czuję wyraźne podobieństwo między tymi dwoma zapachami, o czym jeszcze wspomnę. Zasadniczo kompozycja jest drzewno-kwiatowo-ziołowa, jednak dla mnie pachnie jak aromatyczne fougere. Zdecydowanie czuję lawendę i geranium, które są wspólnymi składnikami obydwu zapachów. Oczywiście, Burberry jest mniej "metaliczne", ale ten element wg mnie także się tutaj pojawia. Trwałość jest poprawna, BfM wytrzymuje na mnie 8 h i ładnie przy tym projektuje. Być może podobieństwo występuje tylko na mojej skórze, aczkolwiek myślę, że możnaby spróbować potraktować Burberry for Men jako zamiennik dla zapachu Chanel, który ok. 4 lata temu przeszedł reformulację.... Używam tego produktu od: Miesiąc Ilość zużytych opakowań: Testy w perfumerii
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 grudnia 2012 o 16:32
    najpiękniejszy męski zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Zakup tych perfum mogę zaliczyć do totalnego strzału w ciemno. Szukałam odpowiednika męskiego do zapachu JS Fancy love a ponieważ jest to zapach zbliżony do Burberry Original for Women - pomyślałam, że zaryzykuję. Po samych nutach zapachowych trudno dojść jaki to mógłby być zapach. Oboje z mężem jesteśmy mile zaskoczeni. Burberry to prawdziwie męski zapach, z nutami drzewnymi, które delikatnie otulają oraz z bergamotką i mietą, które orzeźwiają. Nie wyczuwam lawendy, której nie lubię w kosmetykach. Mech ? Na pewno czuć echo lasu. Ale zapach nie jest typowo sportowy. To elegancja i klasa sama w sobie. Nie dla chłopaka, tylko dla faceta + 25. Niekoniecznie do garnituru, ale tez nie do dresów. Zapach miły dla nosa, nikt nie przejdzie obok niego obojętnie, nie jakiś tam zwyklak, czuć szlachetne nuty które przywodzą na myśl takie marki jak Givenchy, Guerlain. Dodatek bób tonki wydobywa z zapachu piękną słodycz, ale nie ulepkowatą, tylko wyważoną. Trwałość wielogodzinna; zapach jest wyczuwalny dla otoczenia (typ ogoniasty a nie bliskoskórny) Flakonik klasyczny i o ciekawym kształcie. Cena regularna dość wysoka, ale można trafić na promocje - ja zapłaciłam 23 funty (115 zł) za 100 ml Używam tego produktu od: mąż używa od kilku dni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 100 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • KuNu
    KuNu
    5 / 5
    28 grudnia 2010 o 22:12
    niezapomniany
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Jest cudowny,nie nachalny a jednoczesnie na tyle mocny, zeby noszący go mężczyzna nie pozostał niezauważony. POŁĄCZENIE NUT DRZEWNYCH PRZEZ KTÓRE PRZEBIJA JAKAŚ ŚWIEŻOSC. Współgra z zapachem męskiej skóry , wyczuwam w nim jakieś kawowo -tytoniowe nuty. To bardzo męskie:)uwielbiam zapach moich ubran po wieczorze spędzonym w "jego "towarzystwie. Do tego wiąże się u mnie z miłymi wspomnieniami,dlatego czesto jest moim podarunkiem dla TŻ.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.