Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Wody toaletowe damskie

Ralph Lauren Polo Sport Women EDT 

3,8 na 514 opinie
flame1 hit!
43% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Trwałość:
Zapach:
Flakon:
Kupi ponownie: 43% osób
Nasi użytkownicy zostawili 14 opinii dla tego produktu. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótkie podsumowanie na ich podstawie:

  • 2 sierpnia 2011 o 20:29
    Mój świeżak
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Albo Go pokochasz albo zniezawidzisz - zapach świeży, ale mocny, intensywny - morski, sportowy. Fajny świeżak na codzień. Zdecydowanie nie jest przeciętny (szczegolnie, że już naprawdę bardzo trudno go dostać), przebija się przez morze kwiatowych, podobnych do siebie zapachów. Szczególnie polecam amatorkom świeżych, ostrawych perfum. Używam tego produktu od: 9 lat Ilość zużytych opakowań: w trakcie trzeciej buteleczki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 lipca 2009 o 21:09
    Ujdzie
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Otwiera się obiecującą nutą soczystej gruszki, która niestety błyskawicznie się ulatnia pozostawiając aromat badylowo-wodny, który przez długie godziny nie zmienia się ani troszkę. Buteleczka przeciętna Używam tego produktu od:- Ilość zużytych opakowań:testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • USagent
    USagent
    3 / 5
    27 czerwca 2009 o 14:41
    rozwodnione konwalie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Czy rozwodnione konwalie to specjalnosc Amerykanow? Na mnie Sport pachnie tak, jakbym sie nie wyperfumowala w ogole. Czystosc, konwaliowe mydlo, jakies kwiaty. Neutralny do bolu, pozbawiony charakteru, moglabym w nim wynosic smiecie :D Nie jest brzydki, ale nie ma w nim niestety nic ciekawego. W dodatku wyprzedaja go w Douglasie po znacznie nizszej cenie niz podana ... Ralph sie nie popisal. Szkoda, bo inne zapachy np. Notorious sa wcale wcale. Używam tego produktu od:testy Ilość zużytych opakowań:testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • swish
    swish
    4 / 5
    15 kwietnia 2009 o 15:07
    zwycięski zapach
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Tak pachnie kobieta, która przebiegła w konkurencji 300 m i pierwsza dotarła na metę. Zapach wybitnie bezkompromisowy, ekstrawertyczny, meritum sportu. To zapach dla kogoś kto żyje sportem, kto kocha sport i nie może wytrzymać dnia, bez choćby odrobiny truchciku. Mono cytrynowy, kwiatowy (ale kwiaty jakby prosto zerwane z łąki, gorzkawy, kojarzy się z ruchem, wspinaczką, zdobywaniem jakiegoś szczytu, dniem spędzonym aktywnie. Używam tego produktu od: kilku tygodni Ilość zużytych opakowań: ok 6/50 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 grudnia 2008 o 14:35
    sam sport
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Miałam kiedyś flakon, ale jako że lubie bardziej waniliowe zapachy, oddałam kuzynce. Swietny zapach nie tyle z gatunku świeżych co wybitnie sportowych. A do tego jest bardzo intensywny. Gdzies w tle czai się słodka nuta, która wcale nie dodaje mu lekkości, wrecz przeciwnie, robi z niego coś między świeżakiem a słodziakiem. Fajny zapaszek, niekoniecznie dla nastolatek, flakon pasuje, ogolnie - pozitiff!Używam tego produktu od: dawna Ilość zużytych opakowań: kiedys pół flakonu, teraz testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły


Produkty podobne

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.